Hjælp - ovitrelle og æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. april 2010

håber snart det er os

Altså man siger jo at når det ligesom ikke er lykkes de første gang med iui, så bliver chancerne mindre og mindre for hver måned for at det lykkes.

Jeg ved ikke om der findes andre steder end riget på sjælland hvor man kan få lavet ivf hos det offentlige, for hvis det er der ville jeg helt sikkert vælge det. Synes det er helt vildt lang tid at holde ferielukket som fertilitetsklinik. Det er sku lang tid at sætte alting på hold.

hvad med herlev eller gentofte eller hvidovre eller amager

har lige kigget de steder her har ivf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Sofiedk

Har lige været inde og tjekke, men der står selvfølgelig intet om sommerferie lukket, men tror jeg vil prøve at ringe til min fertilitetslæge imorgen og spørge om vi ikke kan aftale en samtale hvor vi kan blive sendt videre med det samme, der står på siderne at der er melllem 4-6 mdrs ventetid til første konsultation, det er jo helt vildt.

Fortalte lige min kæreste det, han blev helt panisk, det er jo rigtig lang tid at vente. Om ikke andet kan vi jo sagtens fortsætte med iui i mellemtiden.

Hvor lang tids ventetid havde i for at komme fra iui til ivf?

Anmeld

21. april 2010

håber snart det er os

Sofiekdk skriver:

Har lige været inde og tjekke, men der står selvfølgelig intet om sommerferie lukket, men tror jeg vil prøve at ringe til min fertilitetslæge imorgen og spørge om vi ikke kan aftale en samtale hvor vi kan blive sendt videre med det samme, der står på siderne at der er melllem 4-6 mdrs ventetid til første konsultation, det er jo helt vildt.

Fortalte lige min kæreste det, han blev helt panisk, det er jo rigtig lang tid at vente. Om ikke andet kan vi jo sagtens fortsætte med iui i mellemtiden.

Hvor lang tids ventetid havde i for at komme fra iui til ivf?

det er godt nok lang vente tid

se du og komme i gang med at snakke med dem om det

der hvor jeg er i brædstrup var der ingen vente tid

Anmeld

22. april 2010

Sofiedk

Så er der ringet til lægen i formiddags og han har sendt henvisningen til Hillerød med det samme til ivf og så skulle vi gerne modtage et brev her snart om tidspunkt for første samtale. Vi kunne sagtens fortsætte med iui imens, men så er vi ihvertfald på vej

Så må vi håbe ivf er vejen frem

Anmeld

22. april 2010

VNB

Sofiekdk skriver:

Så er der ringet til lægen i formiddags og han har sendt henvisningen til Hillerød med det samme til ivf og så skulle vi gerne modtage et brev her snart om tidspunkt for første samtale. Vi kunne sagtens fortsætte med iui imens, men så er vi ihvertfald på vej

Så må vi håbe ivf er vejen frem

Hej søde. Tænkte sådan på om du havde fået svar på om denne IUI er lykkes endnu? eller er det bare mig som er TOTAL bagefter?

Anmeld

22. april 2010

håber snart det er os

super søde

så er du på vej

men for den er der denne gang

men det er godt du er blevet henvist til ivf for man kan altid melde fra

kæmpe

Anmeld

23. april 2010

Sofiedk

Nej jeg har ikke testet endnu, skal først teste d. 29 ... Men jeg har bare opgivet ALT håb om at være gravid, kæresten ramte jo ved siden af den der dumme kop ved den her iui og præsterede kun 2 mill sædceller i forhold til 60 mill de andre gange, så troen er ret begrænset

Men jeg er bare en person der godt kan lide at planlægge og se fremad, jeg kan ikke lade vær med hele tiden at ville vide hvad der skal ske næste måned, så er det ligesom lidt nemmere når man får mens at forholde sig til tingene

Jo tak kudsk - forhåbentlig når vi ikke til ivf og bliver gravide en af de to næste gange med iui, det ville være fantastisk.

Anmeld

23. april 2010

håber snart det er os

Sofiekdk skriver:

Nej jeg har ikke testet endnu, skal først teste d. 29 ... Men jeg har bare opgivet ALT håb om at være gravid, kæresten ramte jo ved siden af den der dumme kop ved den her iui og præsterede kun 2 mill sædceller i forhold til 60 mill de andre gange, så troen er ret begrænset

Men jeg er bare en person der godt kan lide at planlægge og se fremad, jeg kan ikke lade vær med hele tiden at ville vide hvad der skal ske næste måned, så er det ligesom lidt nemmere når man får mens at forholde sig til tingene

Jo tak kudsk - forhåbentlig når vi ikke til ivf og bliver gravide en af de to næste gange med iui, det ville være fantastisk.

jeg ihvertfald for dig søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.