Hjælp - ovitrelle og æl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.360 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. april 2010

Sofiedk

Hej piger!

Jeg er simpelthen forvirret. Jeg tog min ovitrelle tirsdag aften kl 22 og blev insemineret torsdag morgen tidligt. Nu har jeg så både fredag og idag haft udflåd som om jeg har ÆL  ... Kan det virkelig passe at min ÆL først kommer så meget senere end IUI? Jeg havde mega mange smerter torsdag ved en 11-12 tiden og hævede helt op i maven, så det virker som om jeg havde ÆL der, men hvorfor bliver jeg så ved med at have det udflåd som om jeg stadig har ÆL?

Puh, alt den behandling og analyse af alting gør mig da helt snotforvirret Hvad er jeres erfaringer med ÆL og udflåd, kan det fortsætte selvom ÆL er overstået?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Agnete

Det kunne måske være fordi dine slimhinder var ekstra tykke denne gang...? Tænker jeg  

Kh Agnete

Anmeld

17. april 2010

Sofiedk

Det kan da sagtens være det har noget med det at gøre Man må håbe det så er gode tegn og ikke tegn på at min ÆL er kommet lang tid efter iui.

Går det fremad med dig?

Anmeld

17. april 2010

Agnete

Sofiekdk skriver:

Det kan da sagtens være det har noget med det at gøre Man må håbe det så er gode tegn og ikke tegn på at min ÆL er kommet lang tid efter iui.

Går det fremad med dig?

Jeg ville vælge at tro, at det er gode tegn

Jeg selv kan ikke mærke hverken dyt eller dat. Der er 13 LANGE dage til test, men er dog stadig så optimistisk, at jeg er sikker på, at den er lige i skabet denne gang  Så vil gå i seng og sove, og når jeg vågner, er der kun 12 dage til test

Anmeld

20. april 2010

AK

Hejsa.

Jeg tror det er meget normalt at der kommer smerter, oppustethed mv. efter ÆL. Alle de hormoner man sprøjter ind i kroppen og det Crinone Gel er heller ikke det sjoveste.

Hvor lang tid har du til du skal ha' lavet test? Har du lige fået sat æg op?

Knus!

Pøj pøj

Anmeld

20. april 2010

Sofiedk

Nej jeg er ved min næst sidste iui inden ivf, så ingen crinone til mig endnu - heldvigvis ... Jeg plejer at være ret oppustet, men synes godt nok det er ret voldsomt denne gang.

Derudover er jeg bare virkelig hormondyr humør mæssigt de her dage, snerrer bare heeelt vildt af alt og alle Der er stadig rigtig lang tid til testdag, det er først d. 29, synes godt nok ventetiden er lang denne gang.

Anmeld

21. april 2010

håber snart det er os

så meget for dig søde

alle dine symtoner er  helt normalt

Anmeld

21. april 2010

Sofiedk

Tak søde .... Jeg kan sku godt mærke at de her 5 mdr med behandling er ved at gøre det svært at bevare håbet om at iui er vejen frem.

Hælder mere og mere til at komme igang med ivf, så nu må vi se om jeg eventuelt spørger min læge næste gang om vi kan komme igang, men det er noget med at riget holder ferie allerede fra maj-august, det er jo helt vildt lang tid

Knus

Anmeld

21. april 2010

håber snart det er os

hej smukke

jeg kan ihvertfald godt følge dig

jeg synes klart du skal tage springet vidre til ivf hvis du er klar

jeg tror på det er vejen frem for at få ønske barnet

jeg har selv været igennen 6 iui de var alle negative

og jeg siger ikke at det ikke kan lykkes den vej for det kan det, men det lykkes bare ikke for mig

jeg tror bare ivf er bedre da jeg tror der er meget større chance

og når man er noget til det punkt hvor man ikke tror på det længer skal man tage skridtet vidre

du skriver de holder lukket kan du ikke vælge et andet sted????

mange knuzzzzz

Anmeld

21. april 2010

Sofiedk

Altså man siger jo at når det ligesom ikke er lykkes de første gang med iui, så bliver chancerne mindre og mindre for hver måned for at det lykkes.

Jeg ved ikke om der findes andre steder end riget på sjælland hvor man kan få lavet ivf hos det offentlige, for hvis det er der ville jeg helt sikkert vælge det. Synes det er helt vildt lang tid at holde ferielukket som fertilitetsklinik. Det er sku lang tid at sætte alting på hold.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.