Hej Tøser....
Jeg har selv tvillinger på 20 mdr. Jeg blev også sat igang i uge 38, først blev jeg undersøgt at en jordemoder, derefter fik jeg taget blodprøve. Så de havde min blodtype hvis nu noget gik galt.
Jeg fik en stikpille kl 12.30, så skulle jeg ligge en time, helt stille for at få den bedste effekt. Så blev jeg tjekket af en jordemoder, den havde virket. Efter nogle timer havde den virket og weerne tog til. Men ved 19 tiden var veerne ved at være noget kraftige, men jeg havde ikke åbnet mig det vilde så de sendte mig i bad. Efter 1 ½ time, skal jeg love for at de kære veer havde taget til. Jordemoderen blev kaldt og så gik det stærkt. Jeg blev kørt på fødestuen og narkoselægen blev kaldt for at lægge rygmarvs bedøvelse, men ak jeg var for langt i fødsels til at han kunne. Så blev alle de andre læger mm. tilkaldt og så var stuen straks fuld. Og så gik det ellers stærkt, den første er født kl 23.01 og den anden kl 23.07. Og alt gik som det skulle, og jeg klarede det uden bedøvelse igen.........
Men en lidt underlige oplevelse at føde med så mange "tilskurere" og straks efter den første var født hoppede en læge op og holdt tvilling 2 fast så han ikke vendte sig inden han skulle ud.
Men glæd jer det er super fedt at have tvillinger, en ubeskrivelig oplevelse. 
Anmeld