Av av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Mor til L&S

Bayze skriver:

Ååhh stakkels dig, har godt nok hørt at det gør FRYGTELIG ondt!

Jeg ved at Baby2010 lige har været hele turen igennem og hun har helt sikkert et par gode råd at dele ud af og det er hun altid rigtig sød og god til, så en mulighed kunne være at kontakte hende

Håber snart det aftager

Tak - det vil jeg prøve!

Det er SÅ forfærdeligt - ønsker ikke dette for nogen!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

mor-til-vanessa

Rollo skriver:

JA det er virkeligt hårdt

Vi smører med danskvand og en gele i munden på hende og mine brystvorter (vi har været i behandling i 1 døgn)

Jeg har ikke været ved lægen, har fået det overstående i samarbejde med min sundhedsplejerske.

Det ene bryst gør mere ondt end det andet, så håber da godt nok ikke at jeg har svamp inde i brystet....

Aner ikke hvad jeg skal gøre... Det gør SÅ ondt!!

Smører og smører med gele og danskvand... men sys ikke det blir bedre, men ved ikke hvor længe man skal være i behandling inden det virker...

ved heller ikke lige hvor lang tid det tager. men hvis det er inde i brystet hjælper cremen ikke. det skal du have en pille for. synes da ligeså godt du kan få den pille så det kan gå væk. og så smøre cremen i munden på dit barn stadig hvis h¤n har det i munden.

hvis lægen siger man ikke kan have svamp inde i brystet skal du bare insiterer og sige det kan man godt og du vil have en pille mod svamp. det er en lidt stærk pille og ma bruger den også til hvi man f.eks har svamp i skeden. 

Anmeld

17. april 2010

Mor til L&S

livpultz skriver:

ved heller ikke lige hvor lang tid det tager. men hvis det er inde i brystet hjælper cremen ikke. det skal du have en pille for. synes da ligeså godt du kan få den pille så det kan gå væk. og så smøre cremen i munden på dit barn stadig hvis h¤n har det i munden.

hvis lægen siger man ikke kan have svamp inde i brystet skal du bare insiterer og sige det kan man godt og du vil have en pille mod svamp. det er en lidt stærk pille og ma bruger den også til hvi man f.eks har svamp i skeden. 

Prøver at ringe til min læge mandag morgen... Jeg vil sgu ha den pille fordi det her gør bare ondt HELE TIDEN

Anmeld

17. april 2010

mor-til-vanessa

Rollo skriver:

Prøver at ringe til min læge mandag morgen... Jeg vil sgu ha den pille fordi det her gør bare ondt HELE TIDEN

ja ellers ring til vagtlægen. (havde jeg gjort) ved det gør sindsygt ondt, ved også lige hvor ondt du har det. men bare bliv ved med den pille, kan godt være de siger at der ikke er noget der hedder svamp inde i brystet. men passer ikke.

symtomerne er stikken i brystet ( føles som om der er nogle der prikker dig med nåle ) hvis du har det har du hel sikkert svamp i brystet. kan desvære ikke huske hvad den pille hed som jeg fik.

du må lige give en opdatering. mit hjalp ret hurtig efter jeg havde taget pillen og efter et par dage var det helt væk

Anmeld

17. april 2010

Mor til L&S

livpultz skriver:

ja ellers ring til vagtlægen. (havde jeg gjort) ved det gør sindsygt ondt, ved også lige hvor ondt du har det. men bare bliv ved med den pille, kan godt være de siger at der ikke er noget der hedder svamp inde i brystet. men passer ikke.

symtomerne er stikken i brystet ( føles som om der er nogle der prikker dig med nåle ) hvis du har det har du hel sikkert svamp i brystet. kan desvære ikke huske hvad den pille hed som jeg fik.

du må lige give en opdatering. mit hjalp ret hurtig efter jeg havde taget pillen og efter et par dage var det helt væk

Lige præcis - det føles som om nogen stikker mig med nåle i brystet konstant!!!

Anmeld

17. april 2010

mor-til-vanessa

Rollo skriver:

Lige præcis - det føles som om nogen stikker mig med nåle i brystet konstant!!!

så kan det kun være det. håber det snart går væk, så du kan komme igennem amningen uden tårer. held og lykke

Anmeld

17. april 2010

N&J

Rollo skriver:

Tak Det vil jeg prøve!!

Vi er i fuld sving med dansk vand.... håber det virker..

Det håber jeg virkelig også for dig.. det er fandme hårdt mens det står på.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.