livpultz skriver:
åhh hvor har jeg ondt af dig. har været igennem det samme som dig. hvad har du fået mod svamp???
tit får man nemlig bare creme til at smører vorten og dit barns mund med, men man kan godt have svamp inde i brystet og det skal man have to piller for som tages med en uges mellemrum. så ved ikke hvad du har fået ved lægen. men min lægen vidste iklke man kunne have det inde i brystet, så gik med det i 2mdr.
håber for dig det snart går væk, for det er slet ikke sjovt og man har lyst til at give op. og man tuder og tuder. jeg gruede selv bare for hver gang jeg skulle amme min datter fordi det gjorde så sindsygt ondt men efter pillen går det hurtig væk. og er glad for idag jeg holdt ud og nu nyder jeg det i fulde drag.
held og lykke håber snart det går væk
skriv endelig hvis du vil spørge om noget
JA det er virkeligt hårdt 
Vi smører med danskvand og en gele i munden på hende og mine brystvorter (vi har været i behandling i 1 døgn)
Jeg har ikke været ved lægen, har fået det overstående i samarbejde med min sundhedsplejerske.
Det ene bryst gør mere ondt end det andet, så håber da godt nok ikke at jeg har svamp inde i brystet.... 
Aner ikke hvad jeg skal gøre... Det gør SÅ ondt!!
Smører og smører med gele og danskvand... men sys ikke det blir bedre, men ved ikke hvor længe man skal være i behandling inden det virker...
Anmeld