Manden ødelægger fødslen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Lullaby

Jeg ville sgu ikke undvære ham. Han støtter mig, siger jeg er dygtig og trøster mig når jeg skriger af smerte. Han holder mine ben og min hånd når jeg skal presse og accepterer undervejs at jeg snerrer uden at have sure miner..

Hvis han pludselig fik af vide at han skulle smutte så tror jeg at jeg ville gå med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Barbamama

Altså jeg var i den der trance-tilstand og min kæreste var med. Han skulle ikke nusse mig eller noget for det forstyrrede mig, mens jeg havde veerne, men da jeg pressede var han den bedste hepper!! Jeg ville ikke have undværet ham og han syntes fødslen var enormt spændende og smuk

Anmeld

17. april 2010

angelmom

Jeanne skriver:

http://www.information.dk/213486

Hvad mener i?

kan dog lige oplyse at min gamle jordmoder vitterlige kom med berettinger hvor hun igennem sine 40 år som jordmoder har måtte smide  fædre ud af føde stuen, da han simpelthen stresset den føde kvinde..

F.eks fortalte hun har hun tit har mødt mænd som ingen forståelse har for de ve smerter som vi fødene kvinder har igennem vores kroppe, hvor hun simpelthen har bedt dem om at forlade føde stuen, øjeblikkeligt!!

Og at hun har mødt utålmodige fædre, som hele tiden stod og så på uret, og stod uforstående overfor hvorfor det tog så langtid at presse et barn ud igennem kroppen..

Eller fædre som ikke er psykiske stærke nok til at være derinde ved deres koners side, når hun først går i fødels...

Den øverste har hun desværre oplevet for mange af.
da jeg fødte min søn havde jeg begge mine forældre med derind, nu skal min kæreste med derind, og uden video kamera som han har mumler noget om at han vil have med derind!!

( men han følger sgu nok osse mine veer, og skal højst sandsynligt osse presse når jeg skal presse. fnis)

Min gamle jordmoder blevet sparket på pension om efteråret 2004.

Jeg har heller ikke noget imod at fædrene med inde på føde stuen, men det gøre fandeme helvedes ondt at føde et barn, en smerte mænd heldigvis aldrig vil komme til at opleve!!

Som min gamle jordmoder samligne det med *GG* " så er det som at skide en håndbold ud igennem røven med hæmorider"

også helt ærlig tøser det er sgu da osse lov moralsk lovligt at bande og svole faren meget langt væk den dag!!han smiler bare og tage imod diveres skælds ord vi kan komme af med.. ( han har sådan set heller ikke noget valg vel? *GGG*)

Anmeld

18. april 2010

Dansker i England

Personligt forstår jeg slet ikke, hvad de snakker om. Jeg kunne ikke have født uden min mand tilstede. Han var helt utrolig.

Anmeld

18. april 2010

Diana...

Aldrig om jeg ville kunne havde undværet min mand, Jeg er ikke et sek i tvivl om at hvis han ikke havde været der havde det ikke været en lige så god fødsels. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.