Jeanne skriver:
http://www.information.dk/213486
Hvad mener i?
kan dog lige oplyse at min gamle jordmoder vitterlige kom med berettinger hvor hun igennem sine 40 år som jordmoder har måtte smide fædre ud af føde stuen, da han simpelthen stresset den føde kvinde..
F.eks fortalte hun har hun tit har mødt mænd som ingen forståelse har for de ve smerter som vi fødene kvinder har igennem vores kroppe, hvor hun simpelthen har bedt dem om at forlade føde stuen, øjeblikkeligt!!
Og at hun har mødt utålmodige fædre, som hele tiden stod og så på uret, og stod uforstående overfor hvorfor det tog så langtid at presse et barn ud igennem kroppen..
Eller fædre som ikke er psykiske stærke nok til at være derinde ved deres koners side, når hun først går i fødels...
Den øverste har hun desværre oplevet for mange af.
da jeg fødte min søn havde jeg begge mine forældre med derind, nu skal min kæreste med derind, og uden video kamera som han har mumler noget om at han vil have med derind!!
( men han følger sgu nok osse mine veer, og skal højst sandsynligt osse presse når jeg skal presse. fnis)
Min gamle jordmoder blevet sparket på pension om efteråret 2004.
Jeg har heller ikke noget imod at fædrene med inde på føde stuen, men det gøre fandeme helvedes ondt at føde et barn, en smerte mænd heldigvis aldrig vil komme til at opleve!!
Som min gamle jordmoder samligne det med *GG* " så er det som at skide en håndbold ud igennem røven med hæmorider"
også helt ærlig tøser det er sgu da osse lov moralsk lovligt at bande og svole faren meget langt væk den dag!!han smiler bare og tage imod diveres skælds ord vi kan komme af med.. ( han har sådan set heller ikke noget valg vel? *GGG*)
Anmeld