mellemmåltid og Jern-dråber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. juni 2008

Plysbjørnen

jeg har endelig langt om længe fået købt jerndråber til laura, men der står ikke noget om hvor mange hun skal have... hvor mange giver i jeres børn dem af jer der giver det...

Noget helt andet hvad får jeres børn til mellemmåltid??? synes det er svært at finde på noget...

Knus
Betina1978 - Laura 010807

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

Mikkelmusen

Jerndråberne bruger vi ikke mere her for Filuca tager igen ca 400-500 ml om dagen af mme. Og så varieret kost selvfølgelig. Men da hun fik dem var det 8 dråber om dagen. Det burde da også stå på dem...

her får hun en bolle, et stykke hvidt brød fra paagen :), eller frugt. Hvis vi er løbet tør så får hun bare et stykke brød at gnaske i. Sjovt nok er hun ligeglad hvad hun får, hun spiser næsten alt.

Anmeld

3. juni 2008

ivfmarie

pas til jerndråberne
Alt til mellemmåltiderne... :D
Han får bare lige hvad der er ved hånden. Nu er han jo i dp, og hun giver lidt brød og frugt ved 15-tiden, men jeg stikker ham faktisk lige en bette ting ved 17-tiden, ellers er han helt ulykkelig sulten inden vi når til aftensmaden kl 18.15.
Jeg var lige overskudmor i går, hvor jeg bagte en bradepande "håndbrød" (sådan nogen lange tynde flutesagtige ting) så får han sådan én han kan gnaske i selv og så fylder jeg lidt ost og frugt(eller andet godt) ind i mundvigen så det kommer med i tærskeværket...

Marie - der lige blev sulten af at skrive dette svar... 8D

Anmeld

3. juni 2008

bette

mikkel får nogen gange yoghurt med havregryn i.. det ryger lige i skuffen.. hehe.

ellers er det en kiks og noget banan eller noget brød han kan gnaske i og et eller andet..

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

frugt og brød og lige det der er i nærheden!!!
vi skal til at ha pære både nu fx:D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.