nogen der har tip til hvordan jeg kommer af med 'mor-dellen'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2010

Dictes mor

Jeg er glad forat høre, at jeg ikke er den eneste, der er utålmodig med hensyn til det løse skind på maven. Jeg blev mor for 5 uger siden, og det irreterer mig meget, men det skal jo selvfølgelig nok trække sig sammen ligeså stille og roligt. Men det måtte godt skynde sig lidt, når nu vi går bikini sæsonen i møde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2010

luckas-mor

Honningblomst skriver:

Håber jeg også for dig....ellers må du jo få det skåret væk hvis ikke andet virker...

er jeg ellers ikk meget for men det kommer til a ske hvis det ikk forsvinder al den hud hehe

Anmeld

26. april 2010

luckas-mor

Majastina skriver:

Jeg er glad forat høre, at jeg ikke er den eneste, der er utålmodig med hensyn til det løse skind på maven. Jeg blev mor for 5 uger siden, og det irreterer mig meget, men det skal jo selvfølgelig nok trække sig sammen ligeså stille og roligt. Men det måtte godt skynde sig lidt, når nu vi går bikini sæsonen i møde.

jeg var allerede ved a få spat få uger efter hehe meen håber nu den går væk nu jeg er begyndt a ride osv igen:=)

Anmeld

27. april 2010

Dictes mor

luckas-mor skriver:

jeg var allerede ved a få spat få uger efter hehe meen håber nu den går væk nu jeg er begyndt a ride osv igen:=)

Hvornår begyndte du at ride igen sådan rigtigt? Jeg vil nemlig gerne igang igen snart, men ved ikke om jeg må, det er nok bedst at vente til efter 8 ugers undersøgelsen, eller hvad gjorde du? Jeg har været på en kort skovtur på hesteryg allerede, men jeg vil jo bare så gerne igang med at ride rigtigt igen.

Anmeld

27. april 2010

luckas-mor

Majastina skriver:

Hvornår begyndte du at ride igen sådan rigtigt? Jeg vil nemlig gerne igang igen snart, men ved ikke om jeg må, det er nok bedst at vente til efter 8 ugers undersøgelsen, eller hvad gjorde du? Jeg har været på en kort skovtur på hesteryg allerede, men jeg vil jo bare så gerne igang med at ride rigtigt igen.

jeg fik a vide a min jm. før jeg fødte a jeg mindst sku vente 3mrd, men min fætters kæste sagde til mig i søndags a hun da allerede var ude og ride efter 8ugers undersøgelsen, jeg ventede jo så til her 10uger efter fødslen.
og jeg startede igår med dressur bare lige 3kvarters tid og tar det stille og roligt, det var simpelthen så skønt,, jeg har haft mega abstinenser hehe 

Anmeld

9. maj 2010

marius' mor

Hvor lang tid tror i der går, før ens hud har trukket sig så meget sammen som det kan på egen hånd, altså uden træning?

Jeg vil nemlig også gerne af med min, men det er svært at se hvor meget huden nok selv skal rette op på, og hvor meget man skal træne den op for, at komme så tæt på sit gamle jeg som muligt..  

Anmeld

9. maj 2010

luckas-mor

SigneA skriver:

Hvor lang tid tror i der går, før ens hud har trukket sig så meget sammen som det kan på egen hånd, altså uden træning?

Jeg vil nemlig også gerne af med min, men det er svært at se hvor meget huden nok selv skal rette op på, og hvor meget man skal træne den op for, at komme så tæt på sit gamle jeg som muligt..  

det kunne jeg også godt tænke mig at vide

nogen der ved det?

Anmeld

9. maj 2010

Svei

luckas-mor skriver:

det kunne jeg også godt tænke mig at vide

nogen der ved det?

Det er der vidst ikke noget entydligt svar på... nogle ligner sig selv med det samme og andre slipper aldrig af med dellen...

Anmeld

9. maj 2010

luckas-mor

min har allerede svundet en del ind meen der er stadig en delle

Anmeld

9. maj 2010

Mira0911

Yrsa skriver:

Det er der vidst ikke noget entydligt svar på... nogle ligner sig selv med det samme og andre slipper aldrig af med dellen...

Lige præcis... Ligner mig selv.. Med lidt ekstra på maven.. Og kan fint leve med det... Der er heldigvis ikke nogen som skal nær studere min mave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.