nogen der har tip til hvordan jeg kommer af med 'mor-dellen'

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.986 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. april 2010

luckas-mor

hej alle i skønne piger

ja jeg er jo blevet mor til en dejlig dreng for snart 9uger siden, og har ventet på godkendelse fra lægen af mht. hvornår jeg måtte gå igang med a lave maveøvelser m.m..
så nu har jeg fået grønt lys for a gå igang, så nu søger jeg nogle gode øvelser der gør jeg kan komme af med den ''mor-delle'' (som jeg kalder den) der er kommet efter jeg har født, og nogle øvelser til at komme a med de store håndtag jeg har fået

tog under graviditeten 35 kg på og har tabt ca 15 kg igen, min mave er ikke så slem den hænger bare men størstedelen sidder på mine håndtag, lår og rumpe,

håber nogle kan hjælpe mig--_

kram natascha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Mira0911

Mor maven kommer ikke bare sådan lige væk.. Jeg fødte Februar sidste år, og har stadig mor maven, uanset hvad jeg gør, sker der ikke noget...

Du har stadig hormoner i kroppen, og det tager også lidt tid endnu før det er over...

Anmeld

17. april 2010

luckas-mor

MoarJ skriver:

Mor maven kommer ikke bare sådan lige væk.. Jeg fødte Februar sidste år, og har stadig mor maven, uanset hvad jeg gør, sker der ikke noget...

Du har stadig hormoner i kroppen, og det tager også lidt tid endnu før det er over...

jaa ved at den ikke er sån a få has på,.,. men det er al mit skind på maven der hænger,. selve bobmaven er mit mindste problem sys jeg har bar ikk fået skrevet det rigtigt kan jeg se:s

Anmeld

17. april 2010

Mira0911

luckas-mor skriver:

jaa ved at den ikke er sån a få has på,.,. men det er al mit skind på maven der hænger,. selve bobmaven er mit mindste problem sys jeg har bar ikk fået skrevet det rigtigt kan jeg se:s

Den mave har jeg også... Men gider ikke gøre noget ved den, da vi skal have en 2'er på en tidspunkt, derefter kan jeg begynde og knokle...

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

Uha, det er jo ikke lang tid siden du har født...maven skal jo liiiiige have tid til at trække sig sammen.

Det min mave er blevet pænest af var svømning...men altså, der er jo mange der aldrig får før-maven tilbage igen...graviditeter har det jo med at sætte sit præg..

Knus..

Anmeld

17. april 2010

luckas-mor

MoarJ skriver:

Den mave har jeg også... Men gider ikke gøre noget ved den, da vi skal have en 2'er på en tidspunkt, derefter kan jeg begynde og knokle...

jamen det ska vi da oss(: Men vi har en aftale om at lillemanden ska være 4 år først så de 4år ville jeg ikk ha noget imod a slippe for a se p åden

Anmeld

19. april 2010

luckas-mor

... skriver:

Uha, det er jo ikke lang tid siden du har født...maven skal jo liiiiige have tid til at trække sig sammen.

Det min mave er blevet pænest af var svømning...men altså, der er jo mange der aldrig får før-maven tilbage igen...graviditeter har det jo med at sætte sit præg..

Knus..

nej det er det jo ikke og ved da det tar tid
men al det løse skind irritere mig bare så meget så håbede lidt a ku hjælpe det lidt på vej :p håber at ku svømme noget a det væk her til sommer

Anmeld

19. april 2010

Honningblomst

luckas-mor skriver:

nej det er det jo ikke og ved da det tar tid
men al det løse skind irritere mig bare så meget så håbede lidt a ku hjælpe det lidt på vej :p håber at ku svømme noget a det væk her til sommer

Jamen, hvis huden er løs og har udvidet sig pga strækmærker feks, så er det ikke sikkert det trækker sig sammen igen...det gjorde mit desværre ikke, så jeg fik en hængevom..men det var nu værst efter tredje barn og andet kejsersnit... se om ikke huden gange langsomt trækker sig sammen igen..

Knus..

Anmeld

20. april 2010

luckas-mor

Eva skriver:

Jamen, hvis huden er løs og har udvidet sig pga strækmærker feks, så er det ikke sikkert det trækker sig sammen igen...det gjorde mit desværre ikke, så jeg fik en hængevom..men det var nu værst efter tredje barn og andet kejsersnit... se om ikke huden gange langsomt trækker sig sammen igen..

Knus..

har desv fået strkmærker men håber da alligevel det kommer hen a vejen

Anmeld

20. april 2010

Honningblomst

luckas-mor skriver:

har desv fået strkmærker men håber da alligevel det kommer hen a vejen

Håber jeg også for dig....ellers må du jo få det skåret væk hvis ikke andet virker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.