Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MoarHvidovre skriver: Er Esprit kjolen i str 92 solgt? (den på det nederste billede)
Er Esprit kjolen i str 92 solgt? (den på det nederste billede)
Hejsa!
Den er fra Exit og ikke solgt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
anistu skriver: Hejsa! Den er fra Exit og ikke solgt
Ja, selvfølgelig Exit
Jeg er interesseret i den. Var det 25 kr + pp?
Skriv evt. en pb til mig
anistu skriver: Hejsa! Hvis det er den på det nederste billede er det en str. 92. Du kan få den for 25 pp
Hvis det er den på det nederste billede er det en str. 92. Du kan få den for 25 pp
hvis den endnu ikke er solgt, vil jeg gerne købe den til de 25 pp
øv jeg var vidst for langsom
LotteGabriella skriver: øv jeg var vidst for langsom
Hejsa... har ikke hørt fra den anden endnu men har lige skrevet til hende. Eller får du tilbuddet.
anistu skriver: Hejsa... har ikke hørt fra den anden endnu men har lige skrevet til hende. Eller får du tilbuddet.
Jeg fandt en Levis cowboykjole på Trendsales i stedet for, når nu jeg troede at løbet var kørt
Hej igen... det er helt ok
Vil gerne byde 100 inkl. for sandalerne. Hvis det er okay, kan du bare skrive en pb til mig. Kan overfører pengene i dag.
M.v.h Mette
Anna-jonas skriver: Vil gerne byde 100 inkl. for sandalerne. Hvis det er okay, kan du bare skrive en pb til mig. Kan overfører pengene i dag. M.v.h Mette
Du kan få dem for 100 pp. Jeg vil ikke længere ned i pris.
Hilsen Louise
anistu skriver: Hejsa! Du kan få dem for 100 pp. Jeg vil ikke længere ned i pris. Hilsen Louise
Så springer jeg over ;-)
Go' weekend.
Mette
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128