Betina1978 (Tinatrold)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

248 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juni 2008

Tut

Hej,

Hvordan går det med mavsen?

Er den blevet stor og rund?

Har i fundet et navn til lillebror?

Knus Mette - der sååååå gerne ville være gravid også :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

Plysbjørnen

Jo stor er jeg da ved at være, men slæber jo også stadig rundt på en hel del fra da jeg ventede Laura...

Lillebror skal som end hedde Nicolai... Det kunne vi begge 2 godt lide...

Men ellers går det da meget godt... Jeg mærker ikke rigtigt noget, men det er fordi at moderkagen ligger foran så den skal han bokse igennem også... Men ved Laura var jeg henne omkring uge 27 ca før jeg begyndte at mærke noget... Så det går nok...

Derud over skal jeg på et tidspunkt til samtale med en Ledende Jordemoder som jeg skal diskutere med om jeg skal have PKS eller ej, for det vil jeg nemlig helst...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 21+0

Anmeld

3. juni 2008

Loggidut

Betina1978 (Tinatrold) skriver:

Jo stor er jeg da ved at være, men slæber jo også stadig rundt på en hel del fra da jeg ventede Laura...

Lillebror skal som end hedde Nicolai... Det kunne vi begge 2 godt lide...

Men ellers går det da meget godt... Jeg mærker ikke rigtigt noget, men det er fordi at moderkagen ligger foran så den skal han bokse igennem også... Men ved Laura var jeg henne omkring uge 27 ca før jeg begyndte at mærke noget... Så det går nok...

Derud over skal jeg på et tidspunkt til samtale med en Ledende Jordemoder som jeg skal diskutere med om jeg skal have PKS eller ej, for det vil jeg nemlig helst...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 21+0

det hedder min store søn til mellemnavn...stavet på samme måde...og ja det er vildt flot 8D

Anmeld

3. juni 2008

Tut

Dejligt at høre at alt går godt med lille Nicolai - super dejligt navn forresten, og det klinger godt sammen med Laura :D

(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.