Så tager Emil og Sofie til staden og blir stjerner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. juni 2008

Susan1978

Stimulastik stjerner. :P

Vi venter på at Helle30 og Sofie kommer så skal vi til kbh nærmere nørrebrogade og være med til optagelser til en stimulastik dvd..

Det blir spændende om alle babyer bare er sure og det hele ender i babyskrig eller om der faktisk kommer nogle gode optagelser i kassen.

Alle babyer skal have katvig tøj på og mødrene får også en t-shirt.. :D

nå nu vil jeg få pakket Emil færdig, de kan være her når som helst.

knus til jer alle og god dag.

PS husk at melde jer til sommerfesten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

Tut

Ej det lyder da fedt...

Den DVD må man da eje når den udkommer :D

Held og lykke - og god tur herop :D

Anmeld

3. juni 2008

Nadi

Sejt! Rigig god fornøjelse :D

Glæder os til at høre ALT om det når i kommer tilbage ;)

-Nadia

Anmeld

3. juni 2008

Loggidut

den må vi sgu ha....så vi kan se jer vride jer!

yes.....i bliver så hotte stjerner!

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

hahahahahha det glæder jeg mig også til at se!!! skal alle mødrene så stå med røven i vejret??!!
god tur:D

Anmeld

3. juni 2008

ivfmarie

Uhhh - mon man kan score en signeret udgave når man kender mødrene?

Anmeld

3. juni 2008

birgittemarie

Sejt!!! Den glæder jeg mig til at se 8D God tur til stjernerne, selvom I jo sikkert er på vej for længst...

Anmeld

3. juni 2008

Susan1978

:D:P Altså hverken Helle eller jeg stod med røven i vejret på noget tidspunkt..

men jeg synes det var rigtig hyggeligt.

Der var mange lækre små babyer og vi blev forkælet med sodavand, kage, frugt og sandwich.. (synes nu der manglede lidt til børnene)
Sofie blev udstyret i en fin sort hvid midi apple print body og emil i en hvid body og et par fine leggins i en ny lyseblå farve også midi appleprint.. også var de ellers bare for lækre.. mødrene fik nogle t-shirts på der var lidt for stramme.. men vi skal jo vise at vi er ganske alm mødre med lidt til gården og gaden.. haha

Vi var begge to med i forskellige inspilninger, så det blir spændende at se når den engang blir færdig om noget af det er blevet godt og vi er med.

Emil charmede totalt med en lille flot fyr han fandt i et spejl, så meget så han fangede filmmanden i lang tid. :)

Emil nåede at få en lille lur i gården mens sofie ikke var så villig til at ta en lille lur man skal da opleve det hele.

Jeg kan love jer at det var 2 meget trætte børn og for den sags skyld også mødre der landede på falster kl 1730....

jeg skal få lagt lidt billeder på IG...

Susan og STIMULASTIK STJERNEN EMIL

Anmeld

3. juni 2008

Helle30

Som Susan skriver, så havde vi en rigtig fin dag. Synes også godt, der kunne være tænkt på lidt til bebserne - selvom vi jo kunne ha' hakket lidt i div. frugter og givet dem til vores børn. Sofie er fuldstændig mørbanket og har sovet fra vi kom hjem. Det var en dag fyldt med oplevelser. Jeg glæder mig til at se resultatet af optagelserne, selvom jeg tager det forbehold, at der var mange søøøde bebser, og Sofie nok ikke har evnet at charme sig til en hovedrolle. - Hendes far er overbevist om det modsatte. Stimulastik er hovedsageligt tænkt for børn under 1 år, så løbet er ved at være kørt for vores, men hvis I skulle få nogle flere, så er det en super hyggelig måde at være sammen med sit (spæd) barn - og andre mødre/børn - på. Jeg ved ikke, om der findes instruktører i Jylland, men Solvej Darré (som vi har gået hos i Nyk.F.) har netop startet hold under AOF i KBH, så det var måske noget for jer i hovedstaden - eller nogen i kender. - Helle, som godt kan regne ud, hvor tidligt dagen starter i morgen:'(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.