Sofiekdk skriver:
Ja så kom dagen hvor jeg jo skulle insemineres og manden skulle lave sin sædprøve kl. 06.30 inden han kørte på arbejde. Og ja ... Så ramte han sku ikke ordenligt, så der var stort set intet i glasset
Han kom meget undskyldende og ked af det ind til mig i sengen og fortalte at det altså ikke var gået så godt.
Hmm ... Men der var jo ikke rigtig noget at gøre, måtte jo tage til lægen og aflevere den og se hvad de sagde. Sad så i halvanden time i ventelokalet og ventede på dommen (var for tidligt til at nogle butikker havde åbent) og dommen var på ingen måde god 
2 mill sædceller kunne han få renset op. Suk. Det er jo nærmest ingenting og han var på ingen måde positiv lægen. Fedt .... Han sagde det bedste vi kunne gøre var at prøve at have sex i eftermiddag igen og så håbe på at det hjalp lidt.
ARGH! Den her måned er bare dømt til ikke at gå godt, kan slet ikke få mit håb eller positive tankegang frem
2 mill - sidste gang var den på 60 mill og ingen graviditet.
Sorry det lange indlæg, måtte bare lige ud med det

Hej jeg er ny på baby.dk.
Vil bare sige jeg føler med dig. Jeg er også i behandling og bev iui i fredags. Der fik jeg at vide af lægen at det er nok med 2 millioner. Men det kan være det er forskelligt fra læge til læge.
Min mand og jeg har prøvet at blive gravide i over 2 år. Og det tager virkelig hårdt på os. Nok især mig. Men vi prøver at være positive hver gang. 
Anmeld