Update - iui

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

Sofiedk

ønskebarn74 skriver:

EJ SØDE... HVOR TRIST... MEN GODT AT DER KUN SKAL ET ÆG OG EN SÆDCELLE TIL AT LAVE ET BARN... KRUDSER ALT HVAD JEG KAN FOR AT DEN ER DER!!!!

KNUS, KYS OG MASSER AF KRAMMER LENE

Tak smukke!

Har sku tænkt på dig idag og tænkt at vi alle der har været igennem iui denne måned virkelig må få nogle positive resultater, om det så bare er én person om måneden, så kan man da se et fremskridt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

VNB

Sofiekdk skriver:

Ja jeg havde virkelig også glædet mig til at nu det kunne lykkes at jeg så kunne være super positiv resten af måneden. Altså, det kan jo sagtens lykkes med 2 mill, det er set før har jeg googlet mig frem til Meeeen chancerne er ligesom ikke så store, men forhåbentlig hjælper det lidt når vi lige har haft lidt hjemmearbejde oven i.

Er bare SÅ irriterende når min slimhinde bare var PERFEKT og jeg havde 2 super flotte æg og et mindre denne gang, hvilket jeg aldrig har haft før.

Prøver at få mit håb lidt op, men tror godt nok ikke det blive denne gang. Suk ... Men okay, må bare håbe på at næste måned er lidt mere medgørlig

Kan sagtens forstå din skuffelse! MEN måske findes der 1 SUPER sædcelle imellem de 2 mill. som bare har ventet på denne chance

Tror på at der er en chance endnu for at det kan blive denne måned for jer! Husk nu at man aldrig må give op  nogle gange sker det bare i lige præsis den måned hvor man bare troede det var HELT umuligt! Trust me  det kan absolut lige så godt ske for jer!!! og det håber jeg virkeligt at tilfældet!

Igang med jer!!! det kræver jo hårdt arbejde at se gode resultater synes det ville være synd hvis den super gode slimhinde gik til spilde....  

Anmeld

15. april 2010

håber snart det er os

Sofiekdk skriver:

Ja jeg kæmper for at finde den positive side frem, men mon ikke det hjælper når vi har fået ordnet hjemmearbejdet og chancerne virker lidt mere realistisk.

Men det har sku bare at lykkes - 4. gang er lykkens gang - eller

ja 4 gang er lykkens gang

det stemmer jeg på

Anmeld

15. april 2010

Agnete

Åh, trøste kram til dig Kan godt forstå, at du er skuffet. Men hvis både æg og slimhinder er super fine, så skal der nok også være et par friske haletudser, ud af de 2 mill, der kan finde frem til dem  Krydser fingre for jer  

Kan ærligt talt godt forstå, at det kan være svært at ramme koppen  

Kh Agnete

Anmeld

16. april 2010

Sofiedk

VNB skriver:

Kan sagtens forstå din skuffelse! MEN måske findes der 1 SUPER sædcelle imellem de 2 mill. som bare har ventet på denne chance

Tror på at der er en chance endnu for at det kan blive denne måned for jer! Husk nu at man aldrig må give op  nogle gange sker det bare i lige præsis den måned hvor man bare troede det var HELT umuligt! Trust me  det kan absolut lige så godt ske for jer!!! og det håber jeg virkeligt at tilfældet!

Igang med jer!!! det kræver jo hårdt arbejde at se gode resultater synes det ville være synd hvis den super gode slimhinde gik til spilde....  

Jeg er ved lidt bedre mod idag efter vores lagengymnastik igår, nu må chancerne da være bare lidt bedre ... Men FOR FANDEN hvor er jeg bare øm og hævet. Da manden kom hjem igår og vi skulle i seng var han helt chokeret over min maven, han udbrød bare "Men skat, det ligner du er gravid" ... i know

Kan ihvertfald godt mærke at der lige er dobbelt eller triple op på æggene iforhold til hvad der plejer at være, de må godt nok have mast sig igennem det hele igår ved ÆL

Men lad os nu se, måske det er den måned hvor alting bare har været lort det lykkes - hope so Min slimhinde var jo totalt til UG.

Anmeld

16. april 2010

Sofiedk

kudsk skriver:

ja 4 gang er lykkens gang

det stemmer jeg på

Er SÅ spændt på at høre hvordan det går med din scanning og med dine små fine æg. Håber SÅ meget du er en af dem der lige snupper den i første IVF forsøg og så har en masse dejlige æg til en kommende lillebror/søster

Anmeld

16. april 2010

Sofiedk

Agnete skriver:

Åh, trøste kram til dig Kan godt forstå, at du er skuffet. Men hvis både æg og slimhinder er super fine, så skal der nok også være et par friske haletudser, ud af de 2 mill, der kan finde frem til dem  Krydser fingre for jer  

Kan ærligt talt godt forstå, at det kan være svært at ramme koppen  

Kh Agnete

Ja den stakkels mand ... Det må have været noget af en prøvelse at skulle ramme så lille en kop og så i mørke så tidligt om morgenen. Føler sku med ham

Googlede lige iui forsøg igår - jeg er jo helt vild med at læse om positive resultater og der var en der var blevet gravid ved 4. iui og med 2 mill sædceller - så chancen er der -

Anmeld

16. april 2010

VNB

Sofiekdk skriver:

Jeg er ved lidt bedre mod idag efter vores lagengymnastik igår, nu må chancerne da være bare lidt bedre ... Men FOR FANDEN hvor er jeg bare øm og hævet. Da manden kom hjem igår og vi skulle i seng var han helt chokeret over min maven, han udbrød bare "Men skat, det ligner du er gravid" ... i know

Kan ihvertfald godt mærke at der lige er dobbelt eller triple op på æggene iforhold til hvad der plejer at være, de må godt nok have mast sig igennem det hele igår ved ÆL

Men lad os nu se, måske det er den måned hvor alting bare har været lort det lykkes - hope so Min slimhinde var jo totalt til UG.

Håber jeres anstrengelser bærer frugt  Hvorfor skulle det ikke det med både super æg og slimhinde! Nu har du gjort dit og så må de små svømmere træde i aktion hihi

JEG HEPPER PÅ JER OG KRYDSER FINGRE!!!!

Glæder mig til at høre nærmere den 29!

Mange knus fra mig.

Anmeld

16. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Aaaaaarrrggghhhh Smukke. Sikke noget møg altså. Men som mange andre siger, så er 2 millioner måske nok til at der liiiige netop i den portion er et par super sædceller, og min. 1 af dem må da boldre sig i sådan nogle lækre æg

Kan godt forstå i begge blev lidt kede af det med prøven, synes i har været nok igennem.

Jeg krydser fingre for jer

Anmeld

16. april 2010

FruEllingsen

Øv... sikke en træls ting at der ikke var så mange sædceller.

Krydser fingre for at det kan lykkedes for jer alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.