VNB skriver:
Kan sagtens forstå din skuffelse! MEN måske findes der 1 SUPER sædcelle imellem de 2 mill. som bare har ventet på denne chance 
Tror på at der er en chance endnu for at det kan blive denne måned for jer! Husk nu at man aldrig må give op
nogle gange sker det bare i lige præsis den måned hvor man bare troede det var HELT umuligt! Trust me
det kan absolut lige så godt ske for jer!!! og det håber jeg virkeligt at tilfældet!
Igang med jer!!! det kræver jo hårdt arbejde at se gode resultater synes det ville være synd hvis den super gode slimhinde gik til spilde....

Jeg er ved lidt bedre mod idag efter vores lagengymnastik igår, nu må chancerne da være bare lidt bedre ... Men FOR FANDEN hvor er jeg bare øm og hævet. Da manden kom hjem igår og vi skulle i seng var han helt chokeret over min maven, han udbrød bare "Men skat, det ligner du er gravid" ... i know 
Kan ihvertfald godt mærke at der lige er dobbelt eller triple op på æggene iforhold til hvad der plejer at være, de må godt nok have mast sig igennem det hele igår ved ÆL 
Men lad os nu se, måske det er den måned hvor alting bare har været lort det lykkes - hope so
Min slimhinde var jo totalt til UG.
Anmeld