Afstemning: ammeforberedelse, skal mænd med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

Bare mig..

BlyViol skriver:

jeg blev også tilbudt det, men min jordemoder sagde at det kunne man først forholde sig til når man havde født, og så var sygeplejerskerne der til at hjælpe... Jeg ville nok ummiddelbart vente. Har læst om det i de pjecer vi har fået med hjem osv, men det praktiske tager vi senere

Ja men jeg føler heller ikke jeg har brug for det.. Slet ikke! Men js, jeg ved ikke. -jeg sagde bare ja.. Det var heller ikke JM der tilmeldte mig, det var nede ved svangreambulatoriet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Bare mig..

Mette. skriver:

Jeg har altså heller aldrig hørt om det  .. Og jeg er jo også første gangsfødende.. Men i Århus tilbyder de heller ikke fødselsforberedelse, så det lyder da til du har fået lidt flere tilbud..

Men umiddelbart er det vel normalt de kan tage med, hvis du kunne tilmelde ham til det..

Ja, jeg tror også bare, at jeg har tænkt det vel var normalt at de var med, når de nu spurgte om han skulle med...

Anmeld

15. april 2010

Vidunderligeunger

marikka skriver:

Ja men jeg føler heller ikke jeg har brug for det.. Slet ikke! Men js, jeg ved ikke. -jeg sagde bare ja.. Det var heller ikke JM der tilmeldte mig, det var nede ved svangreambulatoriet...

okay... hvilken region hører du til?? og hvilket sygehus??

Anmeld

15. april 2010

Bare mig..

MoarHvidovre skriver:

Jeg har aldrig hørt om det og har derfor ikke fået det tilbudt. Jeg mener ikke, at en mand behøver, at deltage i sådan et foredrag vedr. ammeforberedelse. Selvfølgelig skal man være to om tingene, men nogen ting er lidt ligegyldige for dem

Det er ikke så nemt, at amme som man tror, men jeg er sikker på, at hospitalet hjælper dig rigtig godt i gang

Ja altså jeg kender heller ikke andre der egentlig har været til det.. Men kender så heller ikke lige nogen der har født her indenfor de sidste par år i min omgangskreds. Hmm.. Så troede det var normalt, i hvertfald for kvinderne.. Men det kan jeg da godt hører det vidst ikke er

Måske jeg egentlig bare skulle melde fra, for jeg er hverken nervøs for det eller noget... Ja jeg tænker egentlig ikke så meget over amningen, for det skal nu nok komme igang (forhåbentligt) Og er da også sikker på hospitalet vil hjælpe os, hvis det så alligevel ikke fungerer..

Anmeld

15. april 2010

Bare mig..

BlyViol skriver:

okay... hvilken region hører du til?? og hvilket sygehus??

Kolding sygehus.. Bor også i Kolding..

Anmeld

15. april 2010

BinaMor

Michael healer skriver:

En amme bh, ja hvis ikke han fik et bogstav og nogle tal at gå efter så ville jeg også syntes sådan en opgave ville være svær at løse

bare det minder om en kvindeting går min kæreste i panik.. om der er bokstaver eller ej. det endte med at han med hænderne viste ekspedienten størrelsen.. pinligt

Anmeld

15. april 2010

NinaNymannMadsen

jeg havde min kæreste med, men det var fordi han ville.. han ville med til næsten alt der havde med baby at gøre..

Anmeld

15. april 2010

Vidunderligeunger

marikka skriver:

Kolding sygehus.. Bor også i Kolding..

okay, så bare der stof 6000 på din profil - og jeg kan ik liiige huske alle postnumre i DK  

Det kan jo være det er noget de tilbyder førstegangsfødende dernede også.. Altså da jeg var til konsultation så sagde min jordemoder at der ved næste jordemoderkonsultation i uge 36 tror jeg, var ammesnak Og at jeg gerne måtte tage min kæreste med, men han ville nok først få noget ud af det når bebs var født og sygeplejerskerne kunne vise hvordan det skulle gøres, og hjælpe til.. og det samme gjaldt mig, men når jeg nu kom der i uge 36, så kunne vi bare lige snakke om det og så tage den derfra

Anmeld

15. april 2010

Bare mig..

Astasmor skriver:

jeg havde min kæreste med, men det var fordi han ville.. han ville med til næsten alt der havde med baby at gøre..

okay... var det noget han hunne bruge til noget så eller?

hvad skulle i? Jeg aner faktisk nemlig ikke hvad det er...

Anmeld

15. april 2010

tb

jeg skal til ammesamtale i næste uge, og kæresten skal ikke med.. kan ikke se hvad han skulle det for.. det bliver jo ikke ham der skal amme

kh tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.