ide til lagkage (1års fødselsdag)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2008

Munder

En rigtig god ide. Min søster havde lavet en surpricekage til Andrea's barnedåb (jeg kan ikke finde ud af at lægge billede her:$, så lægger det med det samme i mit fotoalbum. (dato 26. november 2006 - det skal bare lige valideres) Dorte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

bette

Mikkelmusen skriver:

vores bager laver dem ikke, men de kan bestille dem. Han sagde til mig de kom til at koste ca. 150 kr for et billede... Det lyder bare MEGET dyrt.

puha det er da noget dyrt.. så er det vel billiger med det på nettet..
så skal man jo så bare håbe den er intakt når den når frem??!

Anmeld

3. juni 2008

bette

[citat][f][småt]Dorte W. skriver:[/småt][/f] En rigtig god ide. Min søster havde lavet en surpricekage til Andrea's barnedåb (jeg kan ikke finde ud af at lægge billede her:$, så lægger det med det samme i mit fotoalbum. (dato 26. november 2006 - det skal bare lige valideres) Dorte[/citat] okay glæder jeg mig til at se.. kunne være sååå fedt med et spiseligt billede.. hehe så kunne mikkel æde øjnene.. haha

Anmeld

3. juni 2008

Munder

[citat] Dorte W. skriver: En rigtig god ide. Min søster havde lavet en surpricekage til Andrea's barnedåb (jeg kan ikke finde ud af at lægge billede her, så lægger det med det samme i mit fotoalbum. (dato 26. november 2006 - det skal bare lige valideres) Dorte okay glæder jeg mig til at se.. kunne være sååå fedt med et spiseligt billede.. hehe så kunne mikkel æde øjnene.. haha [/citat] Jeg havde faktisk svært ved at spise hende:D:D

Anmeld

3. juni 2008

bette

[citat][f][småt]Dorte W. skriver:[/småt][/f] [citat] Dorte W. skriver: En rigtig god ide. Min søster havde lavet en surpricekage til Andrea's barnedåb (jeg kan ikke finde ud af at lægge billede her, så lægger det med det samme i mit fotoalbum. (dato 26. november 2006 - det skal bare lige valideres) Dorte okay glæder jeg mig til at se.. kunne være sååå fedt med et spiseligt billede.. hehe så kunne mikkel æde øjnene.. haha [/citat] Jeg havde faktisk svært ved at spise hende:D:D[/citat] haha hvorfor? fordi det var så sødt et billede?

Anmeld

3. juni 2008

Munder

[citat]Jeg havde faktisk svært ved at spise hende haha hvorfor? fordi det var så sødt et billede? [/citat] Jeg tror bare det var ideen om, at hun kiggede på mig (fik selvfølgelig noget af ansigtet) :'(

Anmeld

3. juni 2008

Munder

Så er billedet valideret.:)

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

Dorte W. skriver:

Så er billedet valideret.:)

aj hvor er det bare fint. sikke da en go overraskelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.