Tak Kalija og Loggi...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. juni 2008

birgittemarie

for Rodalon tippet! Hvilket vidundermiddel 8D Nu har jeg Rodaloneret både vogn og skab og har nu kastet mit onde øje på både en blender, der lugter uafvaskeligt af løg og en sæk af mit eget gamle børnetøj, der stinker af mølpose... Tror I man kan slippe afsted med at give det samme omgang?

Knus fra Birgitte - som forøvrigt har reddet sig tre fibersprængninger i ryggen, så hallooooo sofa-uge og mormor (C)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

ka li ja

ved sgu ikke om blenderen kan fixes;)
men vil lige give et tip til hvad du skal gøre hver gang du har haft løg og hvidløg i noget.
ALTID SKYLLE DET MED KOLDT VAND inden du vasker det op. så skuller du lige løg lugten væk først, ellers gør det varme vand at lugten blir siddende i tingene. alt, hakkere, plast skåle, pander. alt!! så skulle du nemlig ikke til at rodolere din blender nu;):D
det er godt med tips og trix ikke:))
børnetøjet skulle måske nok kunne reddes, så you go girl. hvis man da kan lave noget med 3 fibere i ryggen:((?)
god bedring søde

Anmeld

3. juni 2008

Loggidut

hmmmm....BM nu kan jeg jo mærke hvor begejstret du er for rodalon....du har for fanden da ikke drukket det....vel? lååååål

fedt det kunne hjælpes...

forresten er eddike også genial til at tage grimme lugte med...

men den der med blenderen...den må du have til gode!

Anmeld

3. juni 2008

ivfmarie

Hey BM

Øv med ryggen - fedt at momse kommer og aflaster :D

Et tip til blenderen:

Kom et par skefulde Natron/bagepulver i bunden, hæld (et par dl)kogende vand på - PAS PÅ DET BOBLER. Lad det trække i et par minutter når det er bruset af. Bagefter vaskes op på almindelig vis.
That should do the trick... ellers gentager du bare.

dette fif virker også på the/kaffe-belægninger i thermokander

God bedring med ryggen

Marie - på job

Anmeld

3. juni 2008

birgittemarie

Hahahaha Loggi ;) Jeg overvejede det, men tænkte, at det nok ville gå skidt sammen med de stærke gigtpiller... og weeee, nye tips til min husholdning 8D Den med natron bagepulver skal straks prøves! Af mormor, vel at mærke ;)
Vidste nu godt den med det kolde vand Kalija, men den gamle blender har vist sig fuldstændigt ligeglad med mine kolde afvaskninger :@ Børnetøjet vil dog straks blive lagt i en balje med Rodalon, så snart mormor får snøvlet sig færdig med formiddagsputningen... 8D

Håber I hygger jer på jobs og med børn og hvad I ellers beskæftiger jer med på denne solbeskinnede dag.

Ivf: Det er bare det bedste billede af Malte, du har der (L) Som profilbillede er det kun overgået af din sørøver, som du heldigvis stadig har på Facebook, så jeg.

Anmeld

3. juni 2008

ivfmarie

birgittemarie skriver:

Ivf: Det er bare det bedste billede af Malte, du har der (L) Som profilbillede er det kun overgået af din sørøver, som du heldigvis stadig har på Facebook, så jeg.

Ahrrrrrrrr... tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.