Graviditet og svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

VIPpigen

KaMa skriver:

Ikke for at tage håbet fra nogle... Jeg er ved at vænne mig til min nye "skovbund" fyldt med eksotisk svamp! Er i 20. uge og har haft den on/off i hele graviditeten - mest on! Så klamt. I sidste uge tog jeg endda akut på hospitalet, da jordemor ikke var tryg ved grønt udflåd. Lægen på hospitalet bekræftede et voldsomt svampi-attack. Han sagde dog, at det eneste effektive ville være en langvarig pillekur - som de nødig giver gravide. Så jeg prøver bare at holde det lidt i skak med canesten og hyppige kolde afvaskninger. Det er virkelig et kæmpe minus ved det er hormonhalløj. Glæder mig til de små popper ud om 4 mdr, så jeg kan få undervognen tilbage og under fuld kontrol...

Kan godt lide din pæne måde at omtale det hele på

Men puha, håber ikke jeg når dertil, det er da helt vildt, håber jeg kan få det væk, selvom du er lidt en lyseslukker

Men tak for ærligheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Vial

Ja, total hård og ærlig. Jeg kan bare mærke, at det er lettere at takle psykisk, når jeg ikke hele tiden "slås og kæmper" med det. Bliver så skuffet, når det igen dukker op. Nu ved jeg oddsene og glæder mig over de dage, hvor jeg ikke står diskret og klør mig i skrævet i køen i Netto....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.