Graviditet og svamp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.374 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. april 2010

VIPpigen

Er simpelthen nød til at høre om der er andre der i starten af graviditeten har bøvlet meget med svamp?

Jeg er 6+0 idag, Har snakket med lægen selvfølgelig, men skulle bare blive ved med at smørre med canesten, er der nogen der ellers har gode råd, for lægen ville ikke give piller pga graviditeten?

Pænt sagt det driver mig til vandvid det kløer, og svier

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Liljesilas

Jeg har døjet med svamp så mange gange i min graviditet (dog mest i starten!) Jeg fik af lægen stikpiller til en uge, og det virker! Du skal bare tage pillerne hver dag i en uge, og derefter er det væk. Jeg har ikke haft det siden jeg fik dem... Men hvis man døjer meget med svamp, skal man vist nok undgå svømmehallen - du kan slå det op på google

Anmeld

14. april 2010

VIPpigen

mayapigen skriver:

Jeg har døjet med svamp så mange gange i min graviditet (dog mest i starten!) Jeg fik af lægen stikpiller til en uge, og det virker! Du skal bare tage pillerne hver dag i en uge, og derefter er det væk. Jeg har ikke haft det siden jeg fik dem... Men hvis man døjer meget med svamp, skal man vist nok undgå svømmehallen - du kan slå det op på google

Arr, det falder fanme uheldigt, skulle "indvie" lalandia billund sammen med svigerfamilien i weekenden. Og havde planer om snart at starte op med noget svømning. Nå, må sq lige se hvad jeg kan gøre, ellers spørger jeg hvertfald lige efter sådan nogen stikpiller

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

Arr, det falder fanme uheldigt, skulle "indvie" lalandia billund sammen med svigerfamilien i weekenden. Og havde planer om snart at starte op med noget svømning. Nå, må sq lige se hvad jeg kan gøre, ellers spørger jeg hvertfald lige efter sådan nogen stikpiller

canesten laver en kombi pakke med stikpiller og creme... super god!!! den tog mit... købes i håndkøb...

Anmeld

14. april 2010

VIPpigen

ønskebarn74 skriver:

canesten laver en kombi pakke med stikpiller og creme... super god!!! den tog mit... købes i håndkøb...

Super, og den stikpille laver ikke ravage i graviditeten??

Anmeld

14. april 2010

Liljesilas

ønskebarn74 skriver:

Ja men hvis svampen er rimelig slem, så vil jeg alligevel anbefale at tage stikpiller i en uge, så er du sikker på det går væk! Sagde min læge ihvertfald... Og mit gik først væk efter den uge nemlig.

Spørg din læge ang. svømmehal, måske er det ikke rigitgt. Det er nemlig noget jeg læste på goggle et sted. Uha vi vil også snart afsted, hvad må i give for sådan en tur?

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

Ja men hvis svampen er rimelig slem, så vil jeg alligevel anbefale at tage stikpiller i en uge, så er du sikker på det går væk! Sagde min læge ihvertfald... Og mit gik først væk efter den uge nemlig.

Spørg din læge ang. svømmehal, måske er det ikke rigitgt. Det er nemlig noget jeg læste på goggle et sted. Uha vi vil også snart afsted, hvad må i give for sådan en tur?

DET ER IKKE MIG DER ER TRÅDSTARTER...

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

VIPpigen skriver:

Super, og den stikpille laver ikke ravage i graviditeten??

HAR LIGE SLÅET DET OP PÅ SUNHEDSGUIDEN OG MAN MÅ GERNE BRUGE DET UNDER GRAVIDITET...

Anmeld

14. april 2010

Maria.

Ikke for at skabe forvirring, men min læge sagde at jeg ikke måtte bruge stikpillerne, kun cremen.. Så jeg ville lige snakke med lægen først..

Anmeld

14. april 2010

Liljesilas

ønskebarn74 skriver:

DET ER IKKE MIG DER ER TRÅDSTARTER...

Det må du sgu undskylde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.