Frigg - nu med billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
BlyViol skriver:

hvor spændende ser frem til billederne - hvis du da lægger dem herind??

OOOORK ja da hehe... Ikke noget kan jeg lade være med at ligge herind hehe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

ønskebørn74

Zafir skriver:

Her har jeg lige fået scannet, scannings billederne af hende høhø...

Ansigts billeder

Mors lille ALIEN!!!

SIKKE NOGLE FLOTTE BILLEDER!!! OG SIKKE ET DEJLIGT FNUG... HUN SKAL NOK BLIVE EN LILLE SKØNHED!!!

KH LENE

Anmeld

14. april 2010

Mama3

hvor er de fine billederne, og sikke et fantastisk smukt navn, jeg er helt vild med det

tillykke med den veloverståede scanning

Anmeld

14. april 2010

GryHSB

Tillykke med pigen. Og sikke nogle dejlige navne. Her i familien har vi en Tora, Freja, Sif, Frigg, Gry og Balder - fordelt på mor, mostre, kusine og børnene så er selvfølgelig fuldstændig tosset med navnene på dine piger

Anmeld

14. april 2010

smokin

Zafir skriver:

Her har jeg lige fået scannet, scannings billederne af hende høhø...

Ansigts billeder

Mors lille ALIEN!!!

Deres scannere er bare så dårlige derude.... Det irriterer mig når jeg ser andres flotte billeder, og jeg selv har sådan nogle rystet nogle.

Men du har mange da

Anmeld

14. april 2010

Moderator

GryHSB skriver:

Tillykke med pigen. Og sikke nogle dejlige navne. Her i familien har vi en Tora, Freja, Sif, Frigg, Gry og Balder - fordelt på mor, mostre, kusine og børnene så er selvfølgelig fuldstændig tosset med navnene på dine piger

Rigtig skønt, - jeg syntes der er for få, der bruger vores smukke gamle nordiske navne

Det eneste andet vi har talt om er Fria (som er den måde at man hakkede Freja ind i runestenene), men jeg har i maaaaaaaaaange år haft Frigg i tankerne derfor er det, der er valgt

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Zette skriver:

Deres scannere er bare så dårlige derude.... Det irriterer mig når jeg ser andres flotte billeder, og jeg selv har sådan nogle rystet nogle.

Men du har mange da

Syns du de er dårlige???... Jeg syntes de er super gode... Når man tænker på de billeder vi havde af Idun... Det er helt vildt et fremskridt de har gjort! - Når man ser bort fra 3d scanninger selvf hehe

Anmeld

14. april 2010

DK

Tillykke!! Frigg er et super kønt navn, og også en "dejlig person" at blive opkaldt efter!

Ihhh hvor er det skønt at alt bare kører på skinner i denne her graviditet! Det havde i sørme også sparet op til!

Knus Ditte!!

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Sidder bare herhjemme og smiler over hele hovedet - hvordan kan jeg mon blive så varm om hjertet ved tanken om din Frigg når jeg aldrig har mødt jer? Tillykke ihvertfald!!!

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Rosa skriver:

Sidder bare herhjemme og smiler over hele hovedet - hvordan kan jeg mon blive så varm om hjertet ved tanken om din Frigg når jeg aldrig har mødt jer? Tillykke ihvertfald!!!

det ved jeg ikke, men jeg kender godt følelsen, af at man føler sig rigtig tæt på andre, man slet ikke har mødt før Det er dejligt.

For mig er det bare blevet gennem årene, så man sagtens kan føle venskab og kærlighed, selvom man endnu ikke har mødt hinanden fysisk det er rigtig hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.