Frigg - nu med billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.327 visninger
21 svar
0 synes godt om
14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her har jeg lige fået scannet, scannings billederne af hende høhø...

Ansigts billeder

Mors lille ALIEN!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Moderator

Og billede af fusselanke - i øvrgt et helt vildt godt billede... Meget flot fod syntes jeg

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Også lige afsløringen - Som dem der kender til den slags, siger er HELT VILDT TYDELIG... - Men Shams så det mange gange, det var bare det mest tydelige billede til os

PÅ billedet to endeballer og 2 fod-baller. I mellem ballerne en revne og to små læber - Ingen tap altså

Anmeld

14. april 2010

Vidunderligeunger

sikke nogel gode billeder - på de billeder jeg fik fra MD kan man overhovedet ik se hvad der er hvad hehe.. 

Endnu engang tillykke med jeres lille pige

Anmeld

14. april 2010

Moderator

BlyViol skriver:

sikke nogel gode billeder - på de billeder jeg fik fra MD kan man overhovedet ik se hvad der er hvad hehe.. 

Endnu engang tillykke med jeres lille pige

Syntes også det var vildt gode billeder hehe. Tom var ved at falde ned af stolen over, så meget man kan se. Dengang vi var gravide med Idun blev vi scannet i uge 17 og kunne næsten ikke se noget som helst hehe ...

Anmeld

14. april 2010

Vidunderligeunger

Zafir skriver:

Syntes også det var vildt gode billeder hehe. Tom var ved at falde ned af stolen over, så meget man kan se. Dengang vi var gravide med Idun blev vi scannet i uge 17 og kunne næsten ikke se noget som helst hehe ...

der er vel også sket lidt med teknologien/scannerne siden?? Min kæreste får altid tårer i øjnene når vi er til scanninger - det er jo de eneste øjeblikke han ser hende, jeg kan jo mærke det hele tiden.. har nogen gange ondt af mændene, at de ikke kan være med hele tiden

Skal du 3d-scannes også?? 

Anmeld

14. april 2010

Anja

Sikke nogle fine billeder   - og tillykke med en Frigg

Jeg er også blevet scannet af Shams to gange tidligere til MD og er spændt på, om det også er ham jeg skal scannes af når jeg skal til MD sidst i maj.

Hver gang jeg hører hans navn og tænker på MD tænker jeg på, at jeg første gang jeg mødte ham KUN kunne tænke på, at han minder om Robin Williams, der spiller fødselslæge i filmen "Nine months"  Indrømmet, så var lidt skræmt ved første møde med Shams, men prof det er han

Anmeld

14. april 2010

Moderator

BlyViol skriver:

der er vel også sket lidt med teknologien/scannerne siden?? Min kæreste får altid tårer i øjnene når vi er til scanninger - det er jo de eneste øjeblikke han ser hende, jeg kan jo mærke det hele tiden.. har nogen gange ondt af mændene, at de ikke kan være med hele tiden

Skal du 3d-scannes også?? 

Ja, det skal vi. Tom og Idun vil heeeeeeelt vildt gerne. Det bliver også sjovere for Idun, for så kan hun komme med

Anmeld

14. april 2010

Vidunderligeunger

Zafir skriver:

Ja, det skal vi. Tom og Idun vil heeeeeeelt vildt gerne. Det bliver også sjovere for Idun, for så kan hun komme med

hvor spændende ser frem til billederne - hvis du da lægger dem herind??

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Anja skriver:

Sikke nogle fine billeder   - og tillykke med en Frigg

Jeg er også blevet scannet af Shams to gange tidligere til MD og er spændt på, om det også er ham jeg skal scannes af når jeg skal til MD sidst i maj.

Hver gang jeg hører hans navn og tænker på MD tænker jeg på, at jeg første gang jeg mødte ham KUN kunne tænke på, at han minder om Robin Williams, der spiller fødselslæge i filmen "Nine months"  Indrømmet, så var lidt skræmt ved første møde med Shams, men prof det er han

Syns heller ikke det var særlig sjovt til NF, fordi jeg var så nervøs...

Og det med at han taler dårlig dansk osv... Så er kommunikationen svær og han føles meget ufølsom agtig. Men altså - vi er meget trygge over hans scanninger og han virkede heller ikke så grum, når jeg ikke var mega nervøs hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.