søde, sjove, lydhøre, snaksagelige & fjollede venner søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2010

millesofie

Nå men vi fandt aldrig ud af noget..

jeg har desværre lidt travlt lige i denne uge men måske vi kan lave en aftale et par uger frem??

det er jo dejligt vejr for tiden og jeg tænkte på at vi jo kunne mødes i en park eller lign, tage en madpakke med og lidt koldt at drikke..

hvad siger i til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

tumle81

Det synes jeg lyder som en god ide...

I næste uge er jeg helt optaget da vi holder ferie herhjemme hele familien, men ugen efter er jeg klar igen :-)

Knus Kathrina

Anmeld

7. juni 2010

CHELLE&EM

Hey tøzer

Hvis I har plads til 1 (2) mere så vil jeg da gerne hoppe med på vognen.

Lidt om mig selv:

Jeg er 32 og i feb. blev jeg til eneg mor til lille Emily.  Pt. er jeg på barsel (frem til omkring nov-jan). I sommers købte vi hus i en lille flække som hedder nyrup, der ligger i trekants området mellem ringsted, slagelse og holbæk. Jeg kender ikke et øje herude bortset fra sviger familien, så det kunne være fedt at lære nogle nye mennesker at kende.

Som person er jeg nok ret stille indtil jeg lærer folk at kende. I fritiden kan jeg godt lide at bage kager, male, indrette hus, tage i biffen og hygge med venner.

Hvis der er nogle der har lyst til at mødes så jeg frisk

Knuz fra Michelle

Anmeld

7. juni 2010

millesofie

CHELLE&EM skriver:

Hey tøzer

Hvis I har plads til 1 (2) mere så vil jeg da gerne hoppe med på vognen.

Lidt om mig selv:

Jeg er 32 og i feb. blev jeg til eneg mor til lille Emily.  Pt. er jeg på barsel (frem til omkring nov-jan). I sommers købte vi hus i en lille flække som hedder nyrup, der ligger i trekants området mellem ringsted, slagelse og holbæk. Jeg kender ikke et øje herude bortset fra sviger familien, så det kunne være fedt at lære nogle nye mennesker at kende.

Som person er jeg nok ret stille indtil jeg lærer folk at kende. I fritiden kan jeg godt lide at bage kager, male, indrette hus, tage i biffen og hygge med venner.

Hvis der er nogle der har lyst til at mødes så jeg frisk

Knuz fra Michelle

Jeg er helt sikkert frisk

vi prøver lidt at finde en dag herinde og et sted at mødes evt en park eller lign.. så hvis du kender nogle gode steder så bare sig frem, jeg er jo også ny i området

Anmeld

7. juni 2010

millesofie

tumle81 skriver:

Det synes jeg lyder som en god ide...

I næste uge er jeg helt optaget da vi holder ferie herhjemme hele familien, men ugen efter er jeg klar igen :-)

Knus Kathrina

Lyder godt

jeg tænkte at vi nok skulle finde et sted at mødes hvor der i det mindste er bænke, vi har jo gravide i blandt os

jeg har fundet en legeplads som virker god og der er jo god plads sådan et sted til både madpakker, uheld og tisse ture

og så kan man både have store og små børn med

http://www.sjovforborn.dk/detail.asp?I=1&OID=319&G=Anl%E6ggets-legeplads

tjek den lige ud, måske er der en af jer der kender den jeg har bare fundet den på nettet

Anmeld

8. juni 2010

millesofie

er der nogle af jer der vil mødes på den legeplads den 14 eller 15 i denne måned?? evt ved en 12-13 tiden ??? så kunne vi lige lurre hinanden af

Anmeld

8. juni 2010

Shibby

Hmm..Kunne da kende noooget af det du skrev..En veninde søges  gruppe agtig ting er måske ikke en helt skidt ide når man flytter fra det ene sted i dk til det andet Jeg flytter til sjælland (amager)  fra vejle i jylland inden længe

Anmeld

8. juni 2010

louise8723

Shibby skriver:

Hmm..Kunne da kende noooget af det du skrev..En veninde søges  gruppe agtig ting er måske ikke en helt skidt ide når man flytter fra det ene sted i dk til det andet Jeg flytter til sjælland (amager)  fra vejle i jylland inden længe

ja det er noget af en omvæltning!!

flyttede selv fra esbjerg til herlev for et år siden..

- som vi jyder kan imigrere hehe

Anmeld

9. juni 2010

roenlund

millesofie skriver:

er der nogle af jer der vil mødes på den legeplads den 14 eller 15 i denne måned?? evt ved en 12-13 tiden ??? så kunne vi lige lurre hinanden af

Hvis jeg kan låne en bil kommer jeg gerne... men slagelse ligger ikke så godt for mig ellers da der skal en del togskift til for at komme dertil... Jeg er jo indtilvidere bare mig og så bøvsen i maven...

Mvh Mia

Anmeld

9. juni 2010

millesofie

Shibby skriver:

jamen dog.. jeg er selv født på amager det er et dejligt sted

der er også mange gode steder man kan lave noget med ungerne jeg kommer til kastrup(ved siden af amager) hver 14dag om torsdagen.. så kunne dem af os der har mulighed for at mødes inde af ved kbh jo mødes de torsdage (hvis det da er en mulighed en hverdag)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.