søde, sjove, lydhøre, snaksagelige & fjollede venner søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.294 visninger
45 svar
0 synes godt om
14. april 2010

millesofie

Jeg er en enlig mor på 25 jeg har min datter Tinke på 4mån

vi er lige flyttet til asnæs og ja jeg kender ikke en sjæl

da jeg tog mit liv op med mig selv for nu 4 år siden kom jeg til den beslutning at der var folk /venner i mit liv som jeg måtte af med

det var bla. mennesker hvis formål med livet var at gå i byen, blive stiv/høj eller få et engangs knald på et toilet

det var ikke lige det jeg ville i mit liv jeg ville have familie, børn og venner at hygge sig med..

Jeg har altid skilt mig ud fra "de andre" hvorfor ved jeg ikke, men jeg kan da fortælle lidt om min personlighed

Jeg er typen der siger hvad jeg mener, men jeg er også meget genert. jeg elsker rock musik og sjove danske film (alt fra dirk passer til adams æbler) Jeg er god til at lytte til andre men dårlig til at få sagt noget om mig selv. Jeg er også meget kreativ og elsker at slysle med ting og sager feks laver jeg suttekæder af træperler. jeg holder meget af at være udenfor og behøver intet formål med en tur i det fri. jeg elsker børn og er meget fasineret af den udvikling de går igennem. jeg er stor fan af videnskaben. jeg er ikke religiøs men holder meget af at læse om teologi. Jeg er et rodehoved. jeg kan godt lide at tage steder hen og har intet imod at tage både bus, tog og færge. afstand for mig er ikke negativt.

Jeg ved ikke om noget af dette er brugbart men jeg håber da at det fortæller lidt om hvem jeg er

Jeg leder ikke efter venner/veninder som skal kunne noget spcielt eller være på en speciel måde, jeg ønsker at have venner som er sig selv og som ønsker et venskab hvor alle er lige...

Mvh Mille-Sofie & Tinke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2010

cdinesen

Hey!

hehe kunne lige så godt være mig der har skrevet den tråd

Jeg er 23 år og bor i Haslev. Jeg har også altid mestret det med at falde lidt uden for mængden, som teenager synes jeg det var frygteligt! I dag er jeg vild med det!! Jeg elsker at være fjollet, og slippe hæmningerne lidt. Jeg er ikke så meget til at gå i byen, det bliver 1-2 gange om året, holder meget mere af en hyggeaften med vennerne. Jeg holder utrolig meget af at være kreativ, jeg laver alt fra at strikke eller hælke dukker og bamser, til at lave kort og male billeder.

Som person er jeg energisk, sjov og lyttende. Puha det er ikke nemt at beskrive sig selv på den måde, men håber du kan danne dit et billede af hvem jeg er.

Ud over det bor jeg sammen med min kæreste, jeg flyttede til sjælland for 5 år siden, jeg kommer fra midtjylland. Vi købte for 3 år siden hus i Haslev hvor vi bor i dag, og er igang med at stifte familie.

Venlig Hilsen

Christina

Anmeld

17. maj 2010

millesofie

Waow der findes andre som mig

det troede jeg ikke muligt

haslev haslev... hvor er det nu det ligger er det ikke også vestsjælland?? jeg er elendig til geografi

jeg havde ellers opgivet det her indlæg..men hvor er det coolt at du skriver

Anmeld

17. maj 2010

cdinesen

det ligger midt i en trekant mellem køge, næstved og ringsted.... Asnæs ligger ikke så langt fra Ordrup gør det? Geografi var heller ikke mit yndlingsfag!

Anmeld

17. maj 2010

millesofie

det ligger tæt på holbæk men heller ikke såå langt fra ringsted

aner ikke hvor ordrup ligger pinligt

jeg kan læse mig frem til at du er gravid hvor langt er du henne uuh det er bare så spændene, jeg nød virkelig den tid selv om at jeg levede lidt i uvished og panik men det er selvfølgelig bare mig, fordi jeg straks tænker på det værste der kunne ske for noget jeg havde ønsket mig så højt ja helt ærligt, kvik praler jeg jo ikke af at være..

Anmeld

17. maj 2010

cdinesen

haha

Jeg ved ikke helt hvor længe jeg er henne endnu, vil tro omkring 6 uger skal scannes på onsdag så finder jeg ud af det. Jeg er rædselsslagende, hver gang jeg mærker noget rumlen eller et stik i underlivet bliver jeg bange for der er noget galt, jeg har virkelig ønsket denne graviditet længe! Jeg har ikke helt forstået jeg er gravid endnu, føler jeg lyver folk i ansigtet når jeg har fortalt det, får kuldegysninger når jeg siger til mig selv jeg er gravid. Håber jeg snart begynder at tør tro på det, og bare glæde mig over det.

Anmeld

17. maj 2010

tumle81

Hej med jer

Jamen jeg er mor til 3 dejlige unger, og nyder pt min barsel med den yngste. Jeg bor i Køge sammen med min mand i en super lækker lejlighed. Vi er netop flyttet i en større og det er bare fedt...

Jeg lytter til meget blandet musik, elsker dyr og min familie. Er ellers helt nede på jorden, og laver vist ikke altid de store udskejelser...

Knus Kathrina

Anmeld

17. maj 2010

millesofie

cdinesen skriver:

haha

Jeg ved ikke helt hvor længe jeg er henne endnu, vil tro omkring 6 uger skal scannes på onsdag så finder jeg ud af det. Jeg er rædselsslagende, hver gang jeg mærker noget rumlen eller et stik i underlivet bliver jeg bange for der er noget galt, jeg har virkelig ønsket denne graviditet længe! Jeg har ikke helt forstået jeg er gravid endnu, føler jeg lyver folk i ansigtet når jeg har fortalt det, får kuldegysninger når jeg siger til mig selv jeg er gravid. Håber jeg snart begynder at tør tro på det, og bare glæde mig over det.

Uhh sådan havde jeg det også i lang tid øv bøv

men efter nakkefoldsscanningen gik det virkelig op for mig.. at ja nu var det sgu lykkes og en wauw oplevelse det var

jeg havde pludselig kriblen i fingerne, jeg måtte bare købe et eller andet til den lille

Anmeld

17. maj 2010

millesofie

tumle81 skriver:

Hej med jer

Jamen jeg er mor til 3 dejlige unger, og nyder pt min barsel med den yngste. Jeg bor i Køge sammen med min mand i en super lækker lejlighed. Vi er netop flyttet i en større og det er bare fedt...

Jeg lytter til meget blandet musik, elsker dyr og min familie. Er ellers helt nede på jorden, og laver vist ikke altid de store udskejelser...

Knus Kathrina

Jamen hej med dig også det var da helt vildt og mig der havde opgivet dette lille indlæg

jamen vi bor jo alle i rimlig afstand fra hinanden, det skulle da ikke være svært at kunne finde ud af noget

Anmeld

17. maj 2010

roenlund

Hej

Jeg vil også meget gerne melde mig under fanerne her... Jeg er 27 og venter mit første barn med min kæreste gennem 8 år( er i uge 16). Jeg mener selv at jeg er sjov og ernergisk... der må ihvertfald gerne ske noget. det helt store druk er jeg heller ikke til men en flaske rødvin med gode venner er altid godt

Desværre er der ikke så meget energi over mig lige nu ligger på 3 uge i sengen med ondt i ryggen... og har så meget krudt bagi at jeg ikke ved hvordan jeg skal komme af med det uden at gøre et eller andet der kommer til at ødelægge min ryg (som at slå græsset)

Og så kommer jeg fra stevns  20 km syd for køge

Mvh Mia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.