Jeg er en enlig mor på 25 jeg har min datter Tinke på 4mån 
vi er lige flyttet til asnæs og ja jeg kender ikke en sjæl 
da jeg tog mit liv op med mig selv for nu 4 år siden kom jeg til den beslutning at der var folk /venner i mit liv som jeg måtte af med
det var bla. mennesker hvis formål med livet var at gå i byen, blive stiv/høj eller få et engangs knald på et toilet
det var ikke lige det jeg ville i mit liv jeg ville have familie, børn og venner at hygge sig med..
Jeg har altid skilt mig ud fra "de andre" hvorfor ved jeg ikke, men jeg kan da fortælle lidt om min personlighed
Jeg er typen der siger hvad jeg mener, men jeg er også meget genert. jeg elsker rock musik og sjove danske film (alt fra dirk passer til adams æbler) Jeg er god til at lytte til andre men dårlig til at få sagt noget om mig selv. Jeg er også meget kreativ og elsker at slysle med ting og sager feks laver jeg suttekæder af træperler. jeg holder meget af at være udenfor og behøver intet formål med en tur i det fri. jeg elsker børn og er meget fasineret af den udvikling de går igennem. jeg er stor fan af videnskaben. jeg er ikke religiøs men holder meget af at læse om teologi. Jeg er et rodehoved. jeg kan godt lide at tage steder hen og har intet imod at tage både bus, tog og færge. afstand for mig er ikke negativt.
Jeg ved ikke om noget af dette er brugbart men jeg håber da at det fortæller lidt om hvem jeg er
Jeg leder ikke efter venner/veninder som skal kunne noget spcielt eller være på en speciel måde, jeg ønsker at have venner som er sig selv og som ønsker et venskab hvor alle er lige...
Mvh Mille-Sofie & Tinke
Anmeld