Så kom Ida Marie til verden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tillykke med den lille pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Bayze

Kæreste Nina

Hvor ER jeg glad for at høre det og KÆMPE tillykke med din dejlige pige. Jeg glæææder mig til at se billeder og høre mere om fødslen, men godt at høre at den gik fint. Hvor er jeg misundelig over at du har det veloverstået

Først da du "forsvandt" fra Baby.dk et par dage blev jeg glad på dine vegne, for så vidste jeg jo godt at det var fordi at klokken var slået:-) men så synes jeg lige pludselig der gik alt for lang tid uden lyd fra dig, og så synes jeg åbenbart jeg skulle til at bekymre, selvom det er fuldt forståeligt at du har haft andet at se til:-) Nå, men derfor er jeg bare så glad for at høre fra dig

Kæmpe kram, Tina

Anmeld

14. april 2010

Chalala85

Ihh stort tillykke!! Som kom endelig ud til jer

Anmeld

14. april 2010

Liljesilas

MyBaby skriver:

Hej Alle!

Natten til lørdag den 10.04 kl. 02.48 fødte jeg min datter - Ida Marie - 4510 gram og 55 cm lang! Fødslen tog ca. ni timer og gik fint uden problemer.

Hun er den mest fantastiske lille buttede pige i verden og vi er bare SÅ stolte og overvældende! Jeg skal nok snart vende tilbage med en FB og billeder af min lille guldklump!

Kærligst Nina - den mest stolte mor i verden!

Stort tillykke, hvor må det bare være dejligt! Glæder mig så meget til det (snart) er min tur... Glæder mig også til at se billeder af jeres pige 

Anmeld

14. april 2010

Kruse90

tillykke med lille pigen

Anmeld

14. april 2010

Baby2010/2013

Kæmpe tillykke

Anmeld

14. april 2010

lululupo

STORT TILLYKKE...... 

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvor er det skønt at alle folk har så gode oplevelser i øjeblikket med at spytte deres børn ud

Kæmpe stort tillykke. Glæder mig til FB

Anmeld

14. april 2010

Winnie

Tillykke med datteren

Anmeld

14. april 2010

Lone Jakobsen

stort tillykke med hende. glæder mig til billeder og fb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.