Så kom Ida Marie til verden!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.500 visninger
38 svar
0 synes godt om
14. april 2010

MyBaby

Hej Alle!

Natten til lørdag den 10.04 kl. 02.48 fødte jeg min datter - Ida Marie - 4510 gram og 55 cm lang! Fødslen tog ca. ni timer og gik fint uden problemer.

Hun er den mest fantastiske lille buttede pige i verden og vi er bare SÅ stolte og overvældende! Jeg skal nok snart vende tilbage med en FB og billeder af min lille guldklump!

Kærligst Nina - den mest stolte mor i verden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Risen

MyBaby skriver:

Hej Alle!

Natten til lørdag den 10.04 kl. 02.48 fødte jeg min datter - Ida Marie - 4510 gram og 55 cm lang! Fødslen tog ca. ni timer og gik fint uden problemer.

Hun er den mest fantastiske lille buttede pige i verden og vi er bare SÅ stolte og overvældende! Jeg skal nok snart vende tilbage med en FB og billeder af min lille guldklump!

Stort tillykke herfra! Så kom hun endelig !  Ida marie , hvor er det bare et fint navn!

Anmeld

14. april 2010

AnneBJ

Hjerteligt tillykke! Glæder mig til at se billeder

Anmeld

14. april 2010

otlitrom

TILLYKKE med Ida Marie!! Glæder mig til at se billeder!!

Anmeld

14. april 2010

Mette.

Mange gange tillykke med den lille pige Dejligt det endelig blev din tur til at få guldklumpen ud..

Glæder mig til at se billeder og læse FB.

Anmeld

14. april 2010

Bavianis

Jeg så et billede af hende som Louise havde - hun er bare lækker. Men husk: Hun er den dejligste PIGEbaby i verden Glæder mig til at se flere billeder.

Knus og kram fra mig.

Anmeld

14. april 2010

Mor til L&S

Stort tillykke - glæder mig til at se et billede Dejligt at høre at fødslen gik godt

Anmeld

14. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med prinsessen   

Anmeld

14. april 2010

MariaJ

Tillykke med hende og velkommen til verden til Ida Marie . Jeg tænkte næsten, at der var sket noget nu, for det så ikke ud som om du havde været på nogle dage. Godt der kom en ende på ventetiden. Glæder mig til at læse FB og se billeder.

Maria

Anmeld

14. april 2010

lisbethita

MyBaby skriver:

Hej Alle!

Ihhh STORT TILLYKKE med Ida Marie!!! Hvor er det fantastisk!!!!

Alt det bedste fra Lisbeth og Smilla Sofia 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.