Lærkes sofias fødsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Koen.

Zette skriver:

jeg vil også have en sød baby  tillykke!!

de skal bestilles i god tid hos storken, der er ikke så mange på lager men, med den mor din bebs får bliver det en sød bebs! helt klart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

de skal bestilles i god tid hos storken, der er ikke så mange på lager men, med den mor din bebs får bliver det en sød bebs! helt klart

Du er altid så skide sød - jeg kommer og krammer dig en dag når du mindst forventer det. (så den dag du bliver lagt ned i føtex af en eller anden skør kælling, så frygt ej - det er bare mig )

Anmeld

14. april 2010

Low

Hvor ser hun bare lækker ud .

Jeg håber også at min fødsel bliver lige så nem

Anmeld

14. april 2010

Mama3

hvor er hun bare dejlig tillykke med hende

Anmeld

14. april 2010

Risen

ej hvor er hun bare smækker ! Tillykke med hende og en rigtig fin fødsel !

Anmeld

14. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Tillykke med hende og hvor er hun bare kær...

En rigtig fin prinsesse..

Anmeld

14. april 2010

Mettemus

lillespurv19 skriver:

Fredag d. 9/4 var den kommende mormor og jeg et smut i føtex og pludselig som et lyn fra en klar himmel startede veerne igen, og gjorder virkelig ondt. Vi fik kæmpet os hjem fra føtex og fik taget noget tid, men de var uregelmæssige(alt fra 2 min-15 min)
Weekenden gik og FG havde slet ikke set på mig, da de mente jeg bare trængte til at slappe af, men søndag ringede jeg ind og sagde at nu KUNNE jeg bare ikke mere, så fik lov at stikke hovedet ind til tjek Var 3 cm åben (kl. var 12.30) og der var nu 4 min imellem veerne.

14.30 - 5 cm åben kommer i badekar (super skønt)
15.30 - 7 cm åben og får vildt pressetrang
16.00 - 10 cm åben og må presse
17.00 - kommer op af badekaret, da mine veer begynder at forsvinde, så får lagt vedrop.

17.37 - Lærke sofia ser dagens lys 3050g og 51 cm lang!

det var en nem fødsel, og sidder lidt med den tanke at "var det ikke værre", klarede det uden nogen form for smertestillende, for da jeg bad om det fik jeg at vide: DET ER ALTSÅ FOR SENT!!! men klarede det og gør det gerne igen..

For sidder jo her med verdens nemmeste baby

Hvor dejligt med en god oplevelse, og rigtig fin FB. Du får det jo til at lyde helt nemt Og hvor er hun bare super lækker altså!! Tillykke med det hele

Anmeld

14. april 2010

Malthesmoar

lillespurv19 skriver:

Fredag d. 9/4 var den kommende mormor og jeg et smut i føtex og pludselig som et lyn fra en klar himmel startede veerne igen, og gjorder virkelig ondt. Vi fik kæmpet os hjem fra føtex og fik taget noget tid, men de var uregelmæssige(alt fra 2 min-15 min)
Weekenden gik og FG havde slet ikke set på mig, da de mente jeg bare trængte til at slappe af, men søndag ringede jeg ind og sagde at nu KUNNE jeg bare ikke mere, så fik lov at stikke hovedet ind til tjek Var 3 cm åben (kl. var 12.30) og der var nu 4 min imellem veerne.

17.00 - kommer op af badekaret, da mine veer begynder at forsvinde, så får lagt vedrop.

det var en nem fødsel, og sidder lidt med den tanke at "var det ikke værre", klarede det uden nogen form for smertestillende, for da jeg bad om det fik jeg at vide: DET ER ALTSÅ FOR SENT!!! men klarede det og gør det gerne igen..

Cute cute

Tillykke med hende

Mvh

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

lillespurv19 skriver:

DEJLIG FB... OG SUPER SKØN LILLE PRINSESSE... TAK FORDI DU DELTE DEN MED OS!!!

KNUS LENE

Anmeld

14. april 2010

Koen.

Zette skriver:

Du er altid så skide sød - jeg kommer og krammer dig en dag når du mindst forventer det. (så den dag du bliver lagt ned i føtex af en eller anden skør kælling, så frygt ej - det er bare mig )

vil jeg glæde mig til...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.