Lærkes sofias fødsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Koen.

tak alle sammen, ja det var en rigtig nem fødsels og prinsessen er os bare nem og tilfreds, så føler da jeg har vundet i lotto

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Liljesilas

lillespurv19 skriver:

Fredag d. 9/4 var den kommende mormor og jeg et smut i føtex og pludselig som et lyn fra en klar himmel startede veerne igen, og gjorder virkelig ondt. Vi fik kæmpet os hjem fra føtex og fik taget noget tid, men de var uregelmæssige(alt fra 2 min-15 min)
Weekenden gik og FG havde slet ikke set på mig, da de mente jeg bare trængte til at slappe af, men søndag ringede jeg ind og sagde at nu KUNNE jeg bare ikke mere, så fik lov at stikke hovedet ind til tjek Var 3 cm åben (kl. var 12.30) og der var nu 4 min imellem veerne.

14.30 - 5 cm åben kommer i badekar (super skønt)
15.30 - 7 cm åben og får vildt pressetrang
16.00 - 10 cm åben og må presse
17.00 - kommer op af badekaret, da mine veer begynder at forsvinde, så får lagt vedrop.

17.37 - Lærke sofia ser dagens lys 3050g og 51 cm lang!

det var en nem fødsel, og sidder lidt med den tanke at "var det ikke værre", klarede det uden nogen form for smertestillende, for da jeg bad om det fik jeg at vide: DET ER ALTSÅ FOR SENT!!! men klarede det og gør det gerne igen..

For sidder jo her med verdens nemmeste baby

Stort tillykke med din kønne datter Hun er da bare så fin...

Er du klar over, at du har givet mig håb. Efter din historie, tror jeg endnu mere på, at en fødsel ikke behøver at være skrækkelig! Tak for det

Anmeld

14. april 2010

Mor til L&S

Stort tillykke med den lille pige

Anmeld

14. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

STORT tillykke med din smukke prinsesse

Anmeld

14. april 2010

MariaJ

Stort tillykke med hende, og nej, hvor er det dejligt at læse om en fødsel, der er gået både hurtigt og nemt. Skøn lille pige .

Maria

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det var da bare helt fantastisk at læse!! SUper skønt for jer...

Anmeld

14. april 2010

Bare mig..

Hold da op, det lyder pærenemt, sådan som du skriver det hihi...

Et stort stort tillykke med hende.. Hvor er hun bare kær! En rigtig charmetrold!

Anmeld

14. april 2010

smokin

jeg vil også have en sød baby  tillykke!!

Anmeld

14. april 2010

Mathilde

Sikke en sød lille pige! Det var da dejligt at du havde sådan en god og nem fødsel

Anmeld

14. april 2010

Koen.

mayapigen skriver:

Stort tillykke med din kønne datter Hun er da bare så fin...

Er du klar over, at du har givet mig håb. Efter din historie, tror jeg endnu mere på, at en fødsel ikke behøver at være skrækkelig! Tak for det

havde os frygtet at det ville blive slemt, men var det ikke Altså ville jo lyve hvis jeg sagde det ikke gjorder ondt, for gør det, men til at overleve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.