nej for fanden....nej nej nej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2008

Nadi

Mikkelmusen skriver:

Ja det er mega forfærdeligt sådan noget, men hvordan tror i kvinden har det?!

Det, der er vores umiddelbare bekymring lige nu, er, at der et eller andet sted er en ulykkelig kvinde, der har brug for hjælp.

Jeg tror egentlig ikke det er noget hun ahr gjort fordi hun gerne ville dræbe barnet. For mig er det et tydeligt tegn på afmagt! Og hun har jo helt klart brug for hjælp.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2008

Mikkelmusen

Nadi skriver:

Mikkelmusen skriver:

Det, der er vores umiddelbare bekymring lige nu, er, at der et eller andet sted er en ulykkelig kvinde, der har brug for hjælp.

Jeg tror egentlig ikke det er noget hun ahr gjort fordi hun gerne ville dræbe barnet. For mig er det et tydeligt tegn på afmagt! Og hun har jo helt klart brug for hjælp.

Det er præcis det jeg mener. Der må jo være noget der har gjort at hun ikke har mulighed for at ha barnet, eller kontaktet nogen fordi hun fødte udenfor sygehuset og barnet var dødfødt. Jeg kan forestille mig alverdens grunde, og jeg håber virkelig hun får noget hjælp.

Anmeld

3. juni 2008

Nadi

Mikkelmusen skriver:

Nadi skriver:

Mikkelmusen skriver:

Det er præcis det jeg mener. Der må jo være noget der har gjort at hun ikke har mulighed for at ha barnet, eller kontaktet nogen fordi hun fødte udenfor sygehuset og barnet var dødfødt. Jeg kan forestille mig alverdens grunde, og jeg håber virkelig hun får noget hjælp.

Det håber jeg godt nok også af hele mit hjerte. Det er jo ikke noget man ønsker for enhver mor at føle den frustration og afmagt som hun har gjort!
Ej jeg håber virkelig de finder hende og giver hende den hjælp hun har brug for.

Anmeld

3. juni 2008

Marco2

Har sgu lige hørt i nyhederne at barnet ikke var dødfødt, så de ikke ku' afvise at det lille nyfødte barn har ligget hjælpesløst længe inden det til sidst døde.... Sorry, men har sgu ikke noget til overs for nogle der gør sådan med et levende barn.... AG - hidsig over at nogle mennesker kan gøre noget så frygteligt!

Anmeld

3. juni 2008

Loggidut

:'(:(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.