Cykeltrailer... hvor gamle børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

VIPpigen

Frederic's moar skriver:

hvis du også for det hjul til at side foran, kan du sagtens stille cyklen - putte næsehjulet på og så bruge den som klapvogn...

Min svigerinde købte croozer kids 2, da hun vented lille pigen. Hun har en dreng fra jan '08 og pigen fra maj '09. Så hun bruger sin. Også at have med i kolding storcenter, for så har hun jo hvor lille pigen sidder i og den store kan rende rundt og komme op at side når han bliver træt...

Det var noget a'la det den skulle bruges til.... super, og mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Mor til Frederic og Freya

VIPpigen skriver:

Det var noget a'la det den skulle bruges til.... super, og mange tak

vi har også børne anhænger til 2... Men har kun én at putte i og når han evt skal have en lillebror eller søster, gider han jo ikke side i den - men cykle. han er 19 mdr....

cykelanhænger ( inkl. monteringsbeslag til 2 cykler, gåudstyr/klapvognsudstyr og løbeudstyr )  DKK 3195

Ved det måske er mange penge, men man får også en super trailer, hvor du som i linket kan se - en hel masse ekstra udstyr. Som man ikke kan købe til man køber i bilka/ jem og fix mm.

Anmeld

13. april 2010

VIPpigen

Frederic's moar skriver:

vi har også børne anhænger til 2... Men har kun én at putte i og når han evt skal have en lillebror eller søster, gider han jo ikke side i den - men cykle. han er 19 mdr....

cykelanhænger ( inkl. monteringsbeslag til 2 cykler, gåudstyr/klapvognsudstyr og løbeudstyr )  DKK 3195

Ved det måske er mange penge, men man får også en super trailer, hvor du som i linket kan se - en hel masse ekstra udstyr. Som man ikke kan købe til man køber i bilka/ jem og fix mm.

Syntes altså ikke det er så galt alligevel, når du kan få alle tingene til en "maskine" og den kan benyttes på mange flere måder... Helt klart noget der skal overvejes når der kommer en lille her

Anmeld

15. april 2010

Christinahr

Frederic's moar skriver:

croozer kids 2 er kun 89 bred inkl hjul... Tror mange butiker er over 90 i brede....

Det er lige psæcis sådan en vi har og i Odense centrum kommer vi kun gennem ca en tredjedel af butiksdørene - vi har været på tur

Anmeld

15. april 2010

Kløver

anistu skriver:

Hejsa!!

Tusind tak for svar og links.. Det er godt nok smart... var bange for at lyde dum, da jeg ville høre om man kunne køre med et spædbarn også. Sikke smart, men de er godt nok også noget pebrede prismæssigt. Jeg må i tænkeboks

Jeg ringede til abc kids, der hvor jeg gerne ville have denne model

http://www.abckids.dk/Corsaire%20XL%20cykelanh%C3%A6ngere,%20babyjogger%20l%C3%B8bevogne%20b%C3%B8rn.%20Babyudstyr.htm

der kan man købe et baby sæde til, hvor man godt må cykle med carnet i traileren indtil baby bliver 9 mdr, baby liften må man ikke, men er fordi babyen i babysædet bliver spændt fast.  så det er jo lækkert, men synes man kan meget mere med disse modeller end dem man kan få i feks bilka, så jeg hælder stadig overvejnde til den jeg her jeg først har ønsket, hvis dne kan bruges til min cykel.

måske det gav lidt info til jer andre også

Anmeld

15. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Maja84 skriver:

Jeg ringede til abc kids, der hvor jeg gerne ville have denne model

http://www.abckids.dk/Corsaire%20XL%20cykelanh%C3%A6ngere,%20babyjogger%20l%C3%B8bevogne%20b%C3%B8rn.%20Babyudstyr.htm

der kan man købe et baby sæde til, hvor man godt må cykle med carnet i traileren indtil baby bliver 9 mdr, baby liften må man ikke, men er fordi babyen i babysædet bliver spændt fast.  så det er jo lækkert, men synes man kan meget mere med disse modeller end dem man kan få i feks bilka, så jeg hælder stadig overvejnde til den jeg her jeg først har ønsket, hvis dne kan bruges til min cykel.

måske det gav lidt info til jer andre også

Hejsa ven...

Har engang hentet en bil hos en familie hvor moren var svært gående. Hun havde fået sin 3 hjulet scooter godkendt til at må have en børne anhænger koblet på den...

Hun havde nemlig sådan en abc kids som jeg gerne vil have, bare til 2 børn... 

Anmeld

15. april 2010

BetonSlotsPrinsesserne

anistu skriver:

Jeg overvejer, at købe sådan en cykel anhænger, hvor ungerne kan sidde i. Hvor gamle mener i de skal være førend det kan lade sig gøre, at ta dem med på tur begge to. Har også alm. barnestol til cyklen.

Har en datter på 1,5 år og venter en lille ny her i juni.

Hilsen

Louise

Du kan købe en speciel cykeltrailer babystol så kan du komme ud og cykel få uger efter:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.