Cykeltrailer... hvor gamle børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.589 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. april 2010

Betteisen

Jeg overvejer, at købe sådan en cykel anhænger, hvor ungerne kan sidde i. Hvor gamle mener i de skal være førend det kan lade sig gøre, at ta dem med på tur begge to. Har også alm. barnestol til cyklen.

Har en datter på 1,5 år og venter en lille ny her i juni.

Hilsen

Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

Miss Tina

Til nogen anhænger kan man købe en form for autostol til. Jeg har brugt min anhænger siden trolden var ca 1,5 år og jeg fortrylder ik at jeg har købt den.

Anmeld

13. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Det kan helt klart betale sig at købe en ordenlig en fra starten..

Dem fra ABC Kids har så man kan købe en form for hængekøje de helt helt små kan ligge i. Atter igen kan du købe insats, så det støtter mere om siderne og hovedet - helt som en autostol.

Her er der en og prøv at bladre ned af siden:

http://www.abckids.dk/Croozer%20cykelvogn%20klapvogn%20løbevogn%20jogger%20abc%20kids.htm

baby sæde op til 9 mdr...:

http://www.abckids.dk/Weber%20babysæde%20babyudstyr%20abc%20kids.htm

sidestøtte:

http://www.abckids.dk/abc%20kids%20chariot%20siddestøtte.htm

Anmeld

13. april 2010

VIPpigen

Lige et lille dumt spørgsmål, kan man putte netop et lille spædbarn deri, istedet for i en barnevogn, og når man så er kommet ned i byen, så lave den om til en "klapvogn" så man kan gå på strøget uden cykel??

Anmeld

13. april 2010

VIPpigen skriver:

Lige et lille dumt spørgsmål, kan man putte netop et lille spædbarn deri, istedet for i en barnevogn, og når man så er kommet ned i byen, så lave den om til en "klapvogn" så man kan gå på strøget uden cykel??

Hvis du har set de link jeg har lagt ud så ja... De er godkendt til at man må cykle med så små i den der hængekøje...

Anmeld

13. april 2010

VIPpigen

Frederic's moar skriver:

Hvis du har set de link jeg har lagt ud så ja... De er godkendt til at man må cykle med så små i den der hængekøje...

Det var det jeg syntes også, men kan man så lave den om når man har cyklet ned i byen, så den bliver en klapvogn??

Anmeld

13. april 2010

Christinahr

Men hvis det er en til to unger du køber.... var der ikke et barn i forvejen Nå, anyway, så skal du være opmærsom på at den ikke kan gå gennem butiksdørene rigtig mange steder

Anmeld

13. april 2010

Betteisen

Hejsa!!

Tusind tak for svar og links.. Det er godt nok smart... var bange for at lyde dum, da jeg ville høre om man kunne køre med et spædbarn også. Sikke smart, men de er godt nok også noget pebrede prismæssigt. Jeg må i tænkeboks

Anmeld

13. april 2010

Christinahr skriver:

Men hvis det er en til to unger du køber.... var der ikke et barn i forvejen Nå, anyway, så skal du være opmærsom på at den ikke kan gå gennem butiksdørene rigtig mange steder

croozer kids 2 er kun 89 bred inkl hjul... Tror mange butiker er over 90 i brede....

Anmeld

13. april 2010

VIPpigen skriver:

Det var det jeg syntes også, men kan man så lave den om når man har cyklet ned i byen, så den bliver en klapvogn??

hvis du også for det hjul til at side foran, kan du sagtens stille cyklen - putte næsehjulet på og så bruge den som klapvogn...

Min svigerinde købte croozer kids 2, da hun vented lille pigen. Hun har en dreng fra jan '08 og pigen fra maj '09. Så hun bruger sin. Også at have med i kolding storcenter, for så har hun jo hvor lille pigen sidder i og den store kan rende rundt og komme op at side når han bliver træt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.