Varmefeber?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juni 2008

Kaufie

William har haft feber de sidste to nætter - og helt oppe omkring 39 - så han brænder og er så ked.

Vi har slået den ned med flydende panodil - og ladet ham sove i kun en ble - og om morgenen er der ingenting.

Hvad søren sker der? Hvorfor skal han nu til at være syg om natten - det tærer jo både på ham selv og os, når vi ikke får vores nattesøvn.

Kan det være varmen? Hvordan klarer jeres unger sig i varmen?

Mette, der selv synes det ikke behøver at blive varmere end nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2008

Loggidut

tif har det i grunden meget godt...men vi har også været meget inde siden i lørdags, hvor vi gik i solen en hel dag...om natten sover hun kun i bodystocking, for eller ville hun koge af pommeren til

men det kan være varmen, hvor varmt er hans værelse? ligger det lige i solen, for så er det jo lummert til langt ud på natten...måske kan i lade et vindue stå åbent?

Anmeld

2. juni 2008

Kaufie

William har også kun sovet i body indtil jeg tager den af ham når han bliver så varm.

Hans værelse er rimelig varmt - det ligger midt i huset - forstået på den måde, at hans vindue vender ud til udestuen, hvor der jo er en million grader om dagen. Det er noget øv - for det hjælper ikke med et åbent vindue før sent på natten - tør heller ikke rigtig sætte en ventilator derind - den giver jo lidt træk - og han døjer i forvejen (også) med lidt forkølelse....

Måske skal vi tage hans seng ind i soveværelset i de allervarmeste perioder - han ligger derinde nu, så må vi se om det hjælper i nat.

Anmeld

2. juni 2008

Loggidut

ja det krydser jeg fingre for...men det kan jo også være det er nogle flere bisser som er på vej...sammen med varmen skal det jo give et udslag...men jeg ved det ikke...ind med ham hvor der er køligt...og god bedring til ham

Anmeld

2. juni 2008

bette

hmm ja nu er mikkel også en af de varme drenge..
og han sover kun i ble.. ellers koger han.. hvilket han også gør kun iført ble.. men den vil jeg altså ik lige tage fra ham også.. heeh

hmm men han har dog ikke haft feber.. men tilgengæld har den stået på skrig og skrål de sidste 2-3 nætter.. lægen kan ik finde noget i vejen.. og jeg er bare såååå kvæstet..

mikkel er for 100000000000. blevet puttet i sin seng.. venter på at sirenen starter på ny..

en udkørt og træt mor... føler med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.