Tonen er blevet hård herinde!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Rosa skriver:

Igen må jeg sige at det der falder mig mest i øjnene er hvor mange MANGE tråde der bliver oprettet om tonen, stemningen, at nogen synes andre er for grove osv osv...

Hvis ikke der blev oprettet så mange tråde om de emner så ville de  "dumme tråde" drukne i alle de gode - jeg synes det er lidt ærgeligt at folk bliver ved med at sætte fokus på de negative ting i stedet for bare at lade dem passere og forsvinde i alle de dejlige glade, spændende, nyttige og sjove tråde der er herinde!

Kh

Rosa

Jeg er fuldstændig enig med Rosa, det kunne ikke være skrevet bedre. Har virkelig gået og tænkt præcis det samme....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

N&J

Rosa skriver:

Igen må jeg sige at det der falder mig mest i øjnene er hvor mange MANGE tråde der bliver oprettet om tonen, stemningen, at nogen synes andre er for grove osv osv...

Hvis ikke der blev oprettet så mange tråde om de emner så ville de  "dumme tråde" drukne i alle de gode - jeg synes det er lidt ærgeligt at folk bliver ved med at sætte fokus på de negative ting i stedet for bare at lade dem passere og forsvinde i alle de dejlige glade, spændende, nyttige og sjove tråde der er herinde!

Kh

Rosa

Nu var dette vel mere end forespørgelse end "en lad os piske en stemning op" og ja må ærligt indrømme at jeg syntes det er en smule unuanceret ikke at kunne acceptere og anerkende at der sidder nogen derude der har brug for at komme af med at tonen var hård, eller at det er trist at der endnu er en der er smuttet, kan ikke se hvorfor det skal være mindre acceptabel end de positive tråde, istedet tænker jeg at er man træt af trådene, jamen så må man vel undgå dem og så lade dem der godt vil svare på "de negative tråde" svare.. 

Men okey jeg syntes faktisk der bliver mere negativ stemning af at man ikke anerkender andres tråde, gode som dårlige.. 

Anmeld

13. april 2010

Mette-Marie

NikitasMoar skriver:

Nu var dette vel mere end forespørgelse end "en lad os piske en stemning op" og ja må ærligt indrømme at jeg syntes det er en smule unuanceret ikke at kunne acceptere og anerkende at der sidder nogen derude der har brug for at komme af med at tonen var hård, eller at det er trist at der endnu er en der er smuttet, kan ikke se hvorfor det skal være mindre acceptabel end de positive tråde, istedet tænker jeg at er man træt af trådene, jamen så må man vel undgå dem og så lade dem der godt vil svare på "de negative tråde" svare.. 

Men okey jeg syntes faktisk der bliver mere negativ stemning af at man ikke anerkender andres tråde, gode som dårlige.. 

Hvor er jeg bare enig

Anmeld

13. april 2010

Mira0911

Rosa skriver:

Kh

Rosa

Jeg er nu også enig i hvad Rosa skriver...

Der bliver kun mere ballade af at oprette sådanne tråde...

Anmeld

13. april 2010

Lullaby

Jeg synes den er som den plejer men hold da op hvor er jeg træt af brokke-indlæg. Gud fader bevares

Anmeld

13. april 2010

Bondepigen

NikitasMoar skriver:

helt enig!

Anmeld

13. april 2010

lisbethita

Jeg synes heller ikke den er så hård - men jeg læser heller ikke alt :-)

Jeg er super glad for tøserne herinde. Synes det er fedt man kan hjælpe hinanden. Jeg hopper så nok også over de "hårde" tråde 

KNUS

Anmeld

13. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg forstår virkelig ikke at der kommer sådan en tråd om 'Tonen' eller samværeet eller hvad det er herinde engang imellem.

Måske er det mig der er BUND naiv og ikke kan se det. Men jeg syntes bare at vi har det SMADDER hyggeligt Jeg syntes ALDRIG jeg ser ufred herinde. Der var på et tidspunkt, hvor det var lidt creapy med nogen fake profiler og sådan, men ellers så syntes jeg altid at folk er smadder glade og søde...

Så jeg forstår det bare ikke helt for at være ærlig... Men hvis det er sådan at I syntes der er super ufred, behøver folk ikke at prøve at få mig til at forstå at der er ufred, jeg vil bare gerne gå rudnt i min baby.dk verden af kærlighed og venskab

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.