Tonen er blevet hård herinde!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2010

Anonym trådstarter

Dvs at nogle af jer mener man ikke må debattere alt, som f. eks. en stemning herinde? Den nævnes i mange, mange indlæg, men det skal bare ignoreres, for taler man ikke om det, så findes det ikke?

De fleste finder stemningen god, dem der ikke gør forklarer hvorfor og så kan man da bruge det og ændre det til noget bedre.

Der er mange der sletter sig efter triste tråde, men det skal man også bare glemme. Smile og lade som ingenting.

Jeg troede alle indlæg var ok, men det er de måske, ikke?

Jeg skaber ingen stemning, jeg stiller et spørgsmål, endda uden at have en holdning til det. Jeg spørger for at høre hvad andre mener, netop fordi jeg tit læser en masse om den stemning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Dvs at nogle af jer mener man ikke må debattere alt, som f. eks. en stemning herinde? Den nævnes i mange, mange indlæg, men det skal bare ignoreres, for taler man ikke om det, så findes det ikke?

De fleste finder stemningen god, dem der ikke gør forklarer hvorfor og så kan man da bruge det og ændre det til noget bedre.

Der er mange der sletter sig efter triste tråde, men det skal man også bare glemme. Smile og lade som ingenting.

Jeg troede alle indlæg var ok, men det er de måske, ikke?

Jeg skaber ingen stemning, jeg stiller et spørgsmål, endda uden at have en holdning til det. Jeg spørger for at høre hvad andre mener, netop fordi jeg tit læser en masse om den stemning.

I min øjne må man selvfølgelig diskutere stemningen. Som med  så meget andet bliver det ikke bedre, hvis ikke man taler om tingene...

Jeg mener dog bare der har været mange af disse snakke på det sidste, og det har jeg fundet unødvendigt.. At man bliver ved med at køre rundt i suppedasen, i stedet for at blive enige om at være uenige..

Her er mange medlemmer, og mange holdninger. Og ikke alle holdninger er ens. Fred være med det! Men lærte vi engang i mellem at sige "pyt", så tror jeg vi ville slippe lidt for det triste..

Det er min holdning..

Anmeld

13. april 2010

MM1987

Rosa skriver:

Igen må jeg sige at det der falder mig mest i øjnene er hvor mange MANGE tråde der bliver oprettet om tonen, stemningen, at nogen synes andre er for grove osv osv...

Hvis ikke der blev oprettet så mange tråde om de emner så ville de  "dumme tråde" drukne i alle de gode - jeg synes det er lidt ærgeligt at folk bliver ved med at sætte fokus på de negative ting i stedet for bare at lade dem passere og forsvinde i alle de dejlige glade, spændende, nyttige og sjove tråde der er herinde!

Kh

Rosa

Lige præcis...

Jeg er lidt træt af de her tråde, og de gør ofte kun opmærksom på at der har været noget, som jeg ofte har overset...

Der er så meget godt herinde, og det er helst det der skal gøres opmærksom på istedet for de enkelte tilfælde som er umulige at undgå...

Anmeld

13. april 2010

mariamiss6

Jeg synes tonen er fin.... og ikke hård...

Anmeld

13. april 2010

Kruse90

Rosa skriver:

Igen må jeg sige at det der falder mig mest i øjnene er hvor mange MANGE tråde der bliver oprettet om tonen, stemningen, at nogen synes andre er for grove osv osv...

Hvis ikke der blev oprettet så mange tråde om de emner så ville de  "dumme tråde" drukne i alle de gode - jeg synes det er lidt ærgeligt at folk bliver ved med at sætte fokus på de negative ting i stedet for bare at lade dem passere og forsvinde i alle de dejlige glade, spændende, nyttige og sjove tråde der er herinde!

Kh

Rosa

er helt enig skønne Rosa

Anmeld

13. april 2010

Malene84

Rosa skriver:

Kh

Rosa

Jeg er helt enig - forstår heller ikke hvorfor emnet skal op hver uge   det er synd!!!

ELSKER DENNE SIDE

Anmeld

13. april 2010

Ina33

Jeg synes tonen er blevet mere hård, og det tror jeg netop ikke kan undgåes når vi er så mange.

Tidligere var der kun få brugere, og der kendte alle hinanden, og dermed var tonen ikke så hård.

Jeg synes det er ærgerligt at vi ikke kan accepterer hinandens holdninger og meninger, uden der skal være en hård tone....

Louise - som netop valgte baby.dk fordi hun synes tonen var en helt anden end på alle andre babysider....

Anmeld

13. april 2010

Dansker i England

Jeg synes, tonen er, som den har været al den tid, jeg har været her. Det eneste, der er nyt, er tråde som denne.

Hvis man ikke kan lide "tonen" i nogle debatter, er der jo ingen der tvinger nogen til at læse dem.

Anmeld

13. april 2010

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar.

Jeg må sige jeg aldrig har været et sted med så god en tone og tak for det og kan se at de fleste har det som mig.

Længe leve baby.dk og tak tøsser.

Anmeld

13. april 2010

Heidi.

Tonen er som tonen er.. Dette er et cyperforum, her kan alle ikke elske alle, og tonen blir derefter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.