F... - hvor er det klamt! (ikke om baby!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. juni 2008

Juniors mor

Der har lige været en rotte i vores lejlighed - fuck det er klamt!!!Vi bor på 1 sal - og naboen havde set den i hans have 10 min før jeg kommer ned i vores have lettere febrisk over det klamme dyr der befandt sig i Julies værelse!!!! Vi har de mest fantastiske naborer og de gik op og slog den ihjel - men nøjjjj hvor synes jeg ikke her er særlig rart at være nu jeg ser klamme rotter over det hele!!!! Hvorfor er den rendt op til 1 sal hvorfor er den ikke bare rendt fra haven og ned i kælderen. Eiijjj hvor er det ulækkert!!!+o(+o(+o(+o(
Nu er kæresten på vej hjem med lynes hast og så skal der bare gøres rent-

Helle - der er sikker på ikke at kunne sove i nat!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2008

Loggidut

øhhhh.....hvor dælen bor i henne?

og er i sikker på det er den samme rotte?

i skal oplyse det til kommunen så vidt jeg kan huske...og grunden til jeg spørger dig er netop fordi vi havde en rotte i hytten sidste år, der sprang over maven på tif...og jeg kan udmærket forstå den følelse du har.

men de siger altså at når de kommer ind i husene, så er det fordi de har adgang, altså via et kloakrør som er i stykker....

og ja de er fandme ulækre

Anmeld

2. juni 2008

Juniors mor

Vi bor i København - amager - men det er i et villakvarter. Vi bor i et rækkehus, hvor vi har 1.salen og deler haven med underboen.
Altså jeg tror det er den samme eftersom naboen lige havde set en rotte og 10-15 min efter er den hos os.......uuhhh nu sætter du rigtig tanker igang hos mig....hvad nu hvis det ikke er den samme...+o(+o(+o(
Vores naboer har boet her i 30 år og har aldrig set rotter før.....

Fandt i ud af hvor "jeres" kom fra....?
Loggidut skriver:

øhhhh.....hvor dælen bor i henne?

og er i sikker på det er den samme rotte?

i skal oplyse det til kommunen så vidt jeg kan huske...og grunden til jeg spørger dig er netop fordi vi havde en rotte i hytten sidste år, der sprang over maven på tif...og jeg kan udmærket forstå den følelse du har.

men de siger altså at når de kommer ind i husene, så er det fordi de har adgang, altså via et kloakrør som er i stykker....

og ja de er fandme ulækre

Anmeld

2. juni 2008

Loggidut

ja...og nu skal du ikke panikke, men hvis du aldrig har set en rotte...i jeres område...så er det fordi noget er galt.

vi havde en prop, som min gamle far havde fusket med da han havde huset, og den havde de gnavet sig igennem, jeg fik tif ud af huset i løbet af 10 min. og ringede til kommunen, de sender så en fyr ud, som blæser røg gennem kloaksystemet, og der fand vi løsningen...heldigvis for det var et rør som ikke var skjult...så skulle vi ikke brække gulvet op.

altså, som ham fyren fortalte mig...og jeg citere bare.

hvis du har rotter på din grund, er det træls og der skal gøres noget, men har du dem først inde i huset...så er det noget rigtigt skidt, for så er det fordi de har fundet vej ind, og fundet ud af der er føde.

logikken er...at rotterne faktisk er bange for os, og kun kommer ind hvis de har muligheden, og det har de ikke ret tit.

det er mange år siden de blev fortrængt ned i kloakkerne, og der lever de jo fint, og de kommer kun op hvis de har muligheden.

jeg ville ringe til kommunen eller en rottefænger med det samme...ved egentlig ikke om de har lukket nu!

ham der var her, sagde at jeg nok havde skræmt den tilbage i kloakken, men vi fik en ordentlig fælde til at hapse den med...rotten var væk, og gik aldrig i fælden, for vi lukkede jo hullet til med det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.