ja...og nu skal du ikke panikke, men hvis du aldrig har set en rotte...i jeres område...så er det fordi noget er galt.
vi havde en prop, som min gamle far havde fusket med da han havde huset, og den havde de gnavet sig igennem, jeg fik tif ud af huset i løbet af 10 min. og ringede til kommunen, de sender så en fyr ud, som blæser røg gennem kloaksystemet, og der fand vi løsningen...heldigvis for det var et rør som ikke var skjult...så skulle vi ikke brække gulvet op.
altså, som ham fyren fortalte mig...og jeg citere bare.
hvis du har rotter på din grund, er det træls og der skal gøres noget, men har du dem først inde i huset...så er det noget rigtigt skidt, for så er det fordi de har fundet vej ind, og fundet ud af der er føde.
logikken er...at rotterne faktisk er bange for os, og kun kommer ind hvis de har muligheden, og det har de ikke ret tit.
det er mange år siden de blev fortrængt ned i kloakkerne, og der lever de jo fint, og de kommer kun op hvis de har muligheden.
jeg ville ringe til kommunen eller en rottefænger med det samme...ved egentlig ikke om de har lukket nu!
ham der var her, sagde at jeg nok havde skræmt den tilbage i kloakken, men vi fik en ordentlig fælde til at hapse den med...rotten var væk, og gik aldrig i fælden, for vi lukkede jo hullet til med det samme
Anmeld