LISE OG TYNEN!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

281 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. juni 2008

Tut

Hvordan er jeres første dag på job gået?

(H)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2008

Tynen

Hey you :)

Jo ser du: Min mobil gik tør for strøm i nat, hvilket vil sige at vi ikke kom op til tiden at all.
Ungen havde ellers gjort et ihærdigt forsøg på at få os op i god tid - Hun havde bare ikke lige taget højde for at vi her i huset ikke står op kl. 0530!

I min iver for at komme ud af døren til tiden i sidste øjeblik, synes ungen lige hun ville kvittere mit tempo ved at ligge en bette pøls.
Great!

Da jeg endelig drog mod Viborg, erfarede jeg at alle p-pladserne uden tidsbegrænsing var optaget, så jeg måtte altså holde på en anden.

Skuffelsen var stor, da jeg ikke blev mødt af min chef med en fanfare af flag, men derimod senere fik en dejlig gave i form af en p-bøde til den nette sum af kr. 510,-

PHEEWW!! What a day - Det kan KUN blive bedre imorgen :)
Men hold da op hvor er man træt på en helt ny måde!

Det var fint nok at være afsted - Mega mærkeligt, men okay :)

Fansk får askin :)

Anmeld

2. juni 2008

Lise

Tjoow, den gik vel fint...

Jeg kom til forskel fra Tryne op aaaal for tidligt - og godt at jeg ikke regnede med vækkeuret Simon, som plejer at ringe ca kl 6, for det ringede slet ikke idag. Vi måtte vække ham 6:45 - typisk at han sover "længe" når vi nu skal noget.

Det var en stille og rolig dag - startede med fælles morgenmad med afdelingen hvor der blev rystet en del hænder, og så var der rundtur i huset hvor jeg fik taget billeder, udleveret dørkort, fik ny pc, skulle have haft ny tlf (men de troede jeg startede 1/7 så den var ikke lige klar), fik hamstret en flok kuglepenne, clips, tape og andre kontorsager, og hvis manden med internet og mastercard havde været der, så havde vi også været der forbi..men det gør vi imorgen i stedet.. Så gik vi til frokost, og så brugte vi nogle timer på at logge ind i computeren - ikke sådan med al den fortrolighed. Og så lavede jeg en del ingenting, da jeg heller ikke kunne komme på hverken intranet eller fællesdrev...og så gik jeg hjem... og nu er jeg helt vildt træt...

Tak for tanken!

Anmeld

3. juni 2008

Rasmine

Lise skriver:

fik hamstret en flok kuglepenne, clips, tape og andre kontorsager

SÅDAN!!!
:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.