så nu åbner alle skabe sig på mystisk vis..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

332 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juni 2008

bette

jeps.. og alle tingene derinde er spredt ud over hele køkkengulvet..
gad vide om der har været en bandit i køkkenet.. ihhhhh kan sku ik holde styr på den knægt mere..

heidi som har flyttet knive og diverse skarpe genstande VÆK

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2008

heaven

bettemouse skriver:

jeps.. og alle tingene derinde er spredt ud over hele køkkengulvet..
gad vide om der har været en bandit i køkkenet.. ihhhhh kan sku ik holde styr på den knægt mere..

heidi som har flyttet knive og diverse skarpe genstande VÆK

hehe, det samme her... freden er godt nok slut:P

Jannie

Anmeld

2. juni 2008

birgittemarie

Ha ha, også her :) Forleden var jeg igang med at bage og Nova Maria legede hyggeligt på gulvet og i en skuffe med mel, som hun havde fundet ud af at åbne og hvor jeg troede, jeg ikke havde noget, der kunne åbnes. Det gik så op for mig, at der i grunden havde været mistænkeligt stille et stykke tid, hvor jeg havde stået med ryggen til og vendte mig så for at finde følgende syn: Et helt grønt barn. Hun havde fået fat i en beholder med grønt sukkerkrymmel, som hun på mystisk vis havde fået åbnet og nu sad hun så helt lykkelig og spiste grønt sukker med hele sin lille krop (L)
SLEMME, er de!!

Kh Birgitte

Anmeld

3. juni 2008

Grynt

birgittemarie skriver:

Ha ha, også her :) Forleden var jeg igang med at bage og Nova Maria legede hyggeligt på gulvet og i en skuffe med mel, som hun havde fundet ud af at åbne og hvor jeg troede, jeg ikke havde noget, der kunne åbnes. Det gik så op for mig, at der i grunden havde været mistænkeligt stille et stykke tid, hvor jeg havde stået med ryggen til og vendte mig så for at finde følgende syn: Et helt grønt barn. Hun havde fået fat i en beholder med grønt sukkerkrymmel, som hun på mystisk vis havde fået åbnet og nu sad hun så helt lykkelig og spiste grønt sukker med hele sin lille krop (L)
SLEMME, er de!!

Kh Birgitte

HA HA HA HA kan lige se det grønne monster for mig :D Håber du fik taget et billede af hende :D
Hvad de dog ikke kan finde på de kære unger (L)

Anmeld

3. juni 2008

birgittemarie

HA HA HA HA kan lige se det grønne monster for mig Håber du fik taget et billede af hende
Hvad de dog ikke kan finde på de kære unger

Det gjorde jeg i hvert fald, så må hellere lige drøne det på IG, så I kan se den slemme baby (L)

Anmeld

3. juni 2008

Louise mortil4

Ihh små banditter :D Heldigvis er Lærke og Liv her ikke helt så mobile endnu, de bliver da i stuen indtil videre, men de bruger så også hele stuen, her den anden dag var Lærke en tur ude i et af skabene, så de skal nok snart bindes igen så vi ikke har glasskår over det hele lige pludselig. De møver, trille og skubber sig frem af og bag ud så mon ikke der snart sker noget på kravle fronten (L)

Knus Louise

Anmeld

3. juni 2008

ka li ja

birgittemarie skriver:

HA HA HA HA kan lige se det grønne monster for mig Håber du fik taget et billede af hende

Det gjorde jeg i hvert fald, så må hellere lige drøne det på IG, så I kan se den slemme baby (L)

hvor køber man grøn sukker drys???

Anmeld

3. juni 2008

bette

birgittemarie skriver:

uhh kan du ik smide et billede for dem der ik er på IG???:P vil også se det grønne monster8(

Anmeld

4. juni 2008

birgittemarie

hvor køber man grøn sukker drys???

I Tyskland :)

uhh kan du ik smide et billede for dem der ik er på IG??? vil også se det grønne monster

Jo, selvfølgelig :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.