Kerner i rugbrød????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. juni 2008

Hyner

Var der ikke noget med at det må de ikke få endnu???
Grunden til min sprg, er at Emma bliver forvandlet til et monster hvis der bliver serveret brød.. Men så i går var vi løbet tør for det kernefrie brød og jeg gav hende noget af vores fuldkorns brød... Hun ÅD et helt stykke uden den mindste brokken(?)8D.....
Men må jeg give hende det????

Krams Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2008

bette

hvis hun kan tygge det.. så ja:D

Anmeld

2. juni 2008

ivfmarie

Hun må skam gerne få det! Men hun kan ikke rigtig fordøje kernerne, så du må forvente fuldkornsbæ i bleen bagefter 8(

Marie

Anmeld

2. juni 2008

bette

ivfmarie skriver:

Hun må skam gerne få det! Men hun kan ikke rigtig fordøje kernerne, så du må forvente fuldkornsbæ i bleen bagefter 8(

Marie

har jeg oplevet mange gange.. haha aaaadd..!

Anmeld

2. juni 2008

ka li ja

ja her hjemme spiser han hvad vi spiser nu. og dvs rugbrød med kerner. altså bortset fra at han er stoppet med at spise rugbrød lige for tiden!!
men hvis ikke hun kvæles i dem så giv hende det bare:D

Anmeld

2. juni 2008

Hyner

Top nice....
Så skal der sgu kværnes rugbrød med KÆRNER8D8D
Er der ikke noget med jo flere fibre(kerner) jo bedre(lind) afføring??
Krams Henriette

Anmeld

3. juni 2008

MrsMartens

Ikke for at være lyseslukker, men der er noget med at kernerne suger når de ligger i tarmen, og derved er der en masse nærring der går tabt! Det er derfor det IKKE er tilrådeligt at give børn under tre brød med kerner!
:)

Anmeld

3. juni 2008

Plysbjørnen

Hvis det er det barnet vil have, tja så er det vel bare det hun skal have... Lige pt servere jeg gulerodsbrød fra Levebrød, og det spiser laura uden problemer...

Jeg mener at barnet skal have det de gerne vil have og ikke noget et eller andet klogt hoved har siddet og fundet på...

Anmeld

3. juni 2008

Nadi

Oliver får kartoffelrugbrød. Det er et hit, ville nemlig også gerne at han fik noget med lidt mere gods i. Og han elsker det her, så det var også en mulighed hvis man ikke er så glad for alt for mange kerner!

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.