SYDHAVSPARTY DEN 21 JUNI 2008

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2008

Tut

Ja piger, Kom så lige i svingninger... Jeg har stadig plads til én mere i det sorte lyn. Vi (Lise og mig) kører fra KBH (nærmere betegnet Herlev, hvidovre) Derefter henter vi Siber i Køge. Så hvis du ligger på vores rute, så kom frem og smid en tilmelding. (H) Ps. Jeg glæder mig forresten til at vise min fine t'shirt frem som jeg fik lavet til sidste fest hos sloggi, hvor jeg desværre måtte melde afbud da min farfar valgte at holde sin 75 års fødselsdag på samme dag. Den er såååååå fin - og sloggi, sorry jeg aldrig fik sendt dig et billede, men nu får du jo set den live :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2008

Helle30

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] Husk blender IVF og låg![/citat] Hva' tror du, det er Rusland, du skal til? Jeg har s'gu da en blender. Jeg har faktisk to stk. og de har begge låg. Og kom så allesammen! Tilmelding til Susan nu! :) - Helle

Anmeld

2. juni 2008

Loggidut

hæ hæ...ja ja...men så du hvordan hun brugte den? hallo...ikke ti vilde heste kunne få mig til at misbruge en blender af min egen på den måde....lååååål 8D 8D 8D 8D

Anmeld

2. juni 2008

ka li ja

Loggidut skriver:

hæ hæ...ja ja...men så du hvordan hun brugte den? hallo...ikke ti vilde heste kunne få mig til at misbruge en blender af min egen på den måde....lååååål 8D 8D 8D 8D

nej hun gav den satme gas den quinde!!!!(L)

Anmeld

2. juni 2008

Ny mor

[citat][f][småt]Helle30 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] Husk blender IVF og låg![/citat] Hva' tror du, det er Rusland, du skal til? Jeg har s'gu da en blender. Jeg har faktisk to stk. og de har begge låg. Og kom så allesammen! Tilmelding til Susan nu! :) - Helle [/citat] Ha, ha, Helle...jeg skulle også lige til at huske IVF på den blender - også selvom jeg ved du/vi ikke bor i Rusland, ha, ha, ha. Så du hvordan hun gik til den sidst 8D Min var gået død :P

Anmeld

17. juni 2008

Tut

HIVER DEN LIGE OP FOR AT MINDE JER OM AT DER KUN ER 4 DAGE TIL.

Anmeld

19. juni 2008

Siber

jeg rykker den lige op, det er jo ved at være!

Glæder mig for vildt!

Knus Siber

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.