Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er altså sikker på den er forkert den test, men tak for alle jeres tillykker hvis det virkeligt er sandt med en lille ny. Er glad hvis det er, men det gør ikke noget hvis vi selv kan planlægge familie forøgelsen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke, hvis det er en glædelig nyhed
Er helt blank mht hvem der kunne være gravid og i forvejen har 4 børn OG hører til i juli07 ???
Høre til her, men har pudset lidt på børneflokken så folk ikke regner ud hvem jeg er sorry girls. Har taget en ny test der desværre var negativ og kan mærke jeg blev lidt skuffet men har jo spiral så ville være meget undrende hvis det var. V skal dog snart igang
mortil4 skriver: Jeg vil godt lige skyde ind at det bestemt IKKE er mig, det løb er kørt. den enest der har barn her i juli gruppen med 4 unger ud over mig og snart Line og Anja er en med 2 børn der er noget ældre, vil ikke lige skrive navnet men ellers ved jeg ikke hvem det er.
Jeg vil godt lige skyde ind at det bestemt IKKE er mig, det løb er kørt.
den enest der har barn her i juli gruppen med 4 unger ud over mig og snart Line og Anja er en med 2 børn der er noget ældre, vil ikke lige skrive navnet men ellers ved jeg ikke hvem det er.
LOOOOOOOOOL nej mig er det hellere ikke Håber snart på at få kappet trådene, så ikke flere unger til mig
nå ja man ved jo aldrig men du var i hvertfald mit bedste bud
ahh nej der er godt nok en mere, en som jeg godt nok tænkte over da jeg kiggede gruppens medlemmer gemmen, men det får vi jo nok vished for når den tid er
Det er æ mig, men stort tillykke, eller noget?
Kan ikke helt finde ud af om den er positiv eller ej?
Troede faktisk at den kun var negative tests som snød?
Eller er det omvendt?
Bamme skriver: Det er æ mig, men stort tillykke, eller noget? Kan ikke helt finde ud af om den er positiv eller ej? Troede faktisk at den kun var negative tests som snød? Eller er det omvendt?
det troede jeg også kun det var
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128