Gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Anonym trådstarter

Ej helt ærligt jeg har testet positiv selvom jeg har spiral, det er dog kun en supermarked test til 20 kr. men der står den er 99,7% sikker, den næsten lille skulle have været planlagt, og ikke komme snigende, så håber lidt der er fejl i så vi kan arbejde for sagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Hyner

Hmmm troede sgu kun det var på p-piller den kunne smutte ved...

Men hvis testen nu er god nok vil i ikke beholde det???

Knus

Anmeld

12. april 2010

Marco2

Kender ikke til spiral men troede da at det var en ret sikker form for beskyttelse mod graviditet?

Skal man sige tillykke eller?

Ag

Anmeld

12. april 2010

Anonym trådstarter

Jo er da glad hvis jeg er gravidmen ville gerne have ventet lidt, så køre på apoteket og henter en sikker test, så kan jeg få be eller afkræftet det. Vi ville gerne have en mere men så bliver det nr 5 så det er jo mange små røvere under et tag.

Anmeld

12. april 2010

Louise mortil4

Jeg har hørt om flere der er blevet gravide med spiral efterhånden så de er vist ikke så sikre alligevel.

Er det en god nyhed selv om det ikke var planlagt??

Anmeld

12. april 2010

Hyner

Jamen så er det da et Tillykke herfra....

Knus Henriette

Anmeld

12. april 2010

Louise mortil4

Jeg tror nu nok de billige teste er lige så sikre som de dyre er så det bliver nok ikke anderledes, tillykke med det, må hellere gå på opdagelse for at finde ud af hvem du er. Er du normalt her fra juli07 gruppen??

Anmeld

12. april 2010

Marco2

Jamen tillykke så.

Og 5. barn..... bum bum bum... hvem søren kan det være når det ikke er mortil4 eller Linemus...

AG

Anmeld

12. april 2010

Hyner

Marco2 skriver:

Jamen tillykke så.

Og 5. barn..... bum bum bum... hvem søren kan det være når det ikke er mortil4 eller Linemus...

AG

Tja der er jo ikke så mange og vælge imellem i den kategori...

Henriette -alligevel LOST

Anmeld

12. april 2010

Louise mortil4

Jeg vil godt lige skyde ind at det bestemt IKKE er mig, det løb er kørt.

den enest der har barn her i juli gruppen med 4 unger ud over mig og snart Line og Anja er en med 2 børn der er noget ældre, vil ikke lige skrive navnet men ellers ved jeg ikke hvem det er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.