lidt nyt af maven uge 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

har du fået hende vurderet af din jordemoder?? vægtmæssigt?

Sidste gang hos jordmoder i uge 28 hvor hun vurderede hende som gennemsnittet på 1100-1200 g, men om eftermiddagen var jeg til 3D og der scannede de hende til 1481 g   Så det var jo lidt af en forskel...og nu er jeg i uge 34, så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Sidste gang hos jordmoder i uge 28 hvor hun vurderede hende som gennemsnittet på 1100-1200 g, men om eftermiddagen var jeg til 3D og der scannede de hende til 1481 g   Så det var jo lidt af en forskel...og nu er jeg i uge 34, så

da jeg var i uge 28 sagde de 1300, så det må være nogle solide piwer vi har derinde  

Anmeld

12. april 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

da jeg var i uge 28 sagde de 1300, så det må være nogle solide piwer vi har derinde  

Ja det tror jeg på! Gad godt vide hvor stor hun er nu..du er heldig at du kommer til så mange scanninger

Anmeld

12. april 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Ja det tror jeg på! Gad godt vide hvor stor hun er nu..du er heldig at du kommer til så mange scanninger

det er nu også dejligt, men der er jo en grund til scanningerne, og det kunne jeg godt ha været foruden  

Den i torsdags var den sidste - de mente ik de kunne nå en mere inden hun kom... 

Anmeld

12. april 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

det er nu også dejligt, men der er jo en grund til scanningerne, og det kunne jeg godt ha været foruden  

Den i torsdags var den sidste - de mente ik de kunne nå en mere inden hun kom... 

Det er også rigtigt...godt det snart er overstået

Anmeld

12. april 2010

FrkLarsen

Sikke en fin mave!!  

Og er helt vild med trofæerne i baggrunden af billedet

En jagt glad kamilla  

Anmeld

12. april 2010

Vidunderligeunger

FrkLarsen skriver:

Sikke en fin mave!!  

Og er helt vild med trofæerne i baggrunden af billedet

En jagt glad kamilla  

det skal jeg nok lige sige til manden når han kommer hjem.. jeg kan ik prale af det er mine desværre...

Anmeld

12. april 2010

FruEllingsen

Din mave sidder bare så fint

Ja nu er det jo nærmest lige om lidt hun kommer det bliver da rigtig spændene

Anmeld

12. april 2010

Faith

BlyViol skriver:

Så blev det vidst tid til en opdatering af min mave  

Billedet er taget i dag 33+0... Hun vejer ca. 2500 gram derinde og fylder godt!!

Efter sidste scanning i torsdags sagde lægen, at min livmoderhals var betydelig kortere end ved scanning i uge 28, så jeg skulle forvente fødsel omkring uge 37-38. Og det er bare liiige om lidt  

God dag til jer alle...

Knus Mitzie...

Smuk mave!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.