lidt nyt af maven uge 33+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.424 visninger
18 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. april 2010

Vidunderligeunger

Så blev det vidst tid til en opdatering af min mave  

Billedet er taget i dag 33+0... Hun vejer ca. 2500 gram derinde og fylder godt!!

Efter sidste scanning i torsdags sagde lægen, at min livmoderhals var betydelig kortere end ved scanning i uge 28, så jeg skulle forvente fødsel omkring uge 37-38. Og det er bare liiige om lidt  

God dag til jer alle...

Knus Mitzie...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Aiii hvor er det bare fin!

Og hold da helt op, det er jo lige om lidt du har termin...... Hvor skønt! Glæder mig også til det bliver min tur til at nærme mig termin..... Sidste milepæl for mit vedkommende var uge 30, men nu har det pludselig ændret sig (igen)

Anmeld

12. april 2010

Vidunderligeunger

Mathildesmor skriver:

Aiii hvor er det bare fin!

Og hold da helt op, det er jo lige om lidt du har termin...... Hvor skønt! Glæder mig også til det bliver min tur til at nærme mig termin..... Sidste milepæl for mit vedkommende var uge 30, men nu har det pludselig ændret sig (igen)

hvorfor har det ændret sig?? 

ja termin er jo d. 31 maj, men hun sagde jeg godt kunne regne med at føde inden d. 15 maj juhuu... 

Anmeld

12. april 2010

Det er da skønt at få af vide

Kender du ikke det, at når man nærmer sig milepælen, bliver den rykket endnu engang? Da jeg var halvvejs tænkte jeg, at når jeg når uge 30 er jeg tæt på, men nu har jeg nået uge 30, og synes at jeg er langt fra. Så næste milepæl må være omkring uge 35 - så er jeg endnu tættere på... Men det er måske bare mig der går med sådanne skøre tanker?

Anmeld

12. april 2010

dorthemus

Hvor er du bare fin  Føler mig kæmpestor i sammenligning

Nu er der sørme ikke længe til...hvor spændende

Anmeld

12. april 2010

Vidunderligeunger

nååh på den måde... JO! det kender jeg godt... uge 20 synes jeg var forfærdelig, for nu var halvdelen af tiden kun gået men uge 30 var god! og endnu bedre sidste scanning hvor vi fik det "rykket" et par uger... så du er ikke den eneste.. tror bare den største af alle er den dag jordemoderen siger, "så, nu er du 4 cm åben"....

Anmeld

12. april 2010

BlyViol skriver:

nååh på den måde... JO! det kender jeg godt... uge 20 synes jeg var forfærdelig, for nu var halvdelen af tiden kun gået men uge 30 var god! og endnu bedre sidste scanning hvor vi fik det "rykket" et par uger... så du er ikke den eneste.. tror bare den største af alle er den dag jordemoderen siger, "så, nu er du 4 cm åben"....

Lige præcis!

Vi ses på lørdag.

Anmeld

12. april 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Hvor er du bare fin  Føler mig kæmpestor i sammenligning

Nu er der sørme ikke længe til...hvor spændende

NEJ! du er da slet ik kæmpe stor ved siden af mig hehe, min første tanke da jeg så dit billede var at vi da egentlig fulgtes ret godt ad. Måske man altid vil synes man selv er kæmpe, fordi en mave på et billede ser ihh så hyggelig og "da ik så stor ud", men det kan s*u være hårdt at gå med alligevel.. gav det mening??  

Synes i hvert fald din mave er lækker!! 

Anmeld

12. april 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

NEJ! du er da slet ik kæmpe stor ved siden af mig hehe, min første tanke da jeg så dit billede var at vi da egentlig fulgtes ret godt ad. Måske man altid vil synes man selv er kæmpe, fordi en mave på et billede ser ihh så hyggelig og "da ik så stor ud", men det kan s*u være hårdt at gå med alligevel.. gav det mening??  

Synes i hvert fald din mave er lækker!! 

Hmm okay tak  Synes nu stadig den ser enorm ud på billedet..OG i virkeligheden  Hun må være en ordentlig basse

Anmeld

12. april 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Hmm okay tak  Synes nu stadig den ser enorm ud på billedet..OG i virkeligheden  Hun må være en ordentlig basse

har du fået hende vurderet af din jordemoder?? vægtmæssigt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.