Besøg hos min kirurg....og skræmmende billeder...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

betjenten

Ja jeg er helt sikkert også nysgerrig.... Har jo set de andre, men vil da også se de nye... Det er jo også min plan at blive "justeret" lidt når jeg ikke skal have flere børn

Er altså også lige nødt til at spørge om, hvordan du har fået råd til det??? Det er jo ikke helt billigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Mille83

Hold da op sikke en forvandling, du ser godt nok fantastisk ud, det er jo lige før vi skal have navnet på plastik kirugen :-)

Anmeld

11. april 2010

lucas<3

jeg vil os se..

Anmeld

11. april 2010

Dansker i England

Det ser smadder godt ud. Det kan du godt vaere stolt af. Tak for kigget.

Hvis du ikke vil svare, saa er det ok, men hvor meget betalte du for det?

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Åh....nu kunne jeg slet ikke overskue at skrive til jer alle...men koden er: 123

Så ja, se dem der har lyst...

Knus..

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Dansker i England skriver:

Det ser smadder godt ud. Det kan du godt vaere stolt af. Tak for kigget.

Hvis du ikke vil svare, saa er det ok, men hvor meget betalte du for det?

Tak..

Jamen, brysterne gav jeg 38.000kr for, maven kostede 27.000kr men betalte kun de 4000kr da danmark gav resten og fedtsugningen kostede kun 25.000kr, det var billigere fordi det var samtidig med maven.. Hos Anna jørgensen i Roskilde, hun er super dygtig.

Knus..

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Mille83 skriver:

Hold da op sikke en forvandling, du ser godt nok fantastisk ud, det er jo lige før vi skal have navnet på plastik kirugen :-)

Tak.. ja, hun er så dygtig...anna Jørgensen, i roskilde...

Anmeld

11. april 2010

Kruse90

jeg vil også gerne se de sidste nye
Har jo følgt lidt med

Anmeld

11. april 2010

Loa

Hold fest en forandring.........

Håber virkelig ikke det lyder forkert, men kan godt forstå din beslutning om at komme under kniven, for det er jo helt ekstremt så fantastisk du ser ud nu, i forhold til de "skavanker" der var kommet i forbindelse med at have fået børn........ (mener jeg kunne læse mig til det var det, der ligesom havde gjort du var blevet mindre glad for din krop) Som sagt håber ikke det lyder forkert....

Men det er virkelig en flot forandring

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

MarleneH skriver:

nu tænker jeg lidt over smerter og hvor lang tid er det om at hele osv... Nu har jeg både fået aks og fået fjernet noget knude værk i maven.. og syns faktis at det var noget smertefuldt 

Det er slet ikke så slemt som ks...jeg fik lavet maven mandag eftermiddag og tog på ferie med tog og nus allerede lørdag morgen...brysterne lå jeg et par dage med og så var jeg frisk. Smerter havde jeg ikke, fik smertestillende de første dage...så det skal ikke afskrække dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.