Besøg hos min kirurg....og skræmmende billeder...:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

SHERO

Jeg vil vældig gerne se...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

FruPudderkvast

Eva skriver:

Hej piger...jer som gider høre og se mere...

Jeg har været til kontrol hos min kirurg for at hun skulle se min mave nu der er gået 6 mdr. + og hun var meget begejstret og spurgte om hun måtte lægge billeder ind af mig på hendes hjemmeside...

Jeg er stadig meget glad for det, men der er lige lidt justeringer som jeg gerne ville have gjort og det skal så gøres og bliver det helt uden beregning. Lidt fedtsugning, skal fjernes noget mærkt hud fra mit ar på brystet og så lige lidt hud i hver side af mit ar på maven og så er det ellers slut...tror jeg..

Jeg fik også billeder med hjem af min før mave, hofter og lår og de er sgu noget skræmmende, havde altså glemt hvor slemt det var dengang.. men altså, så bliver resultatet nu jo bare så meget bedre.

Nå, men dem der vil se skræmme billeder og de sidste nye, er velkomne og alle andre...bare ignorer dette indlæg.

Knus Eva

Jeg vil gerne se

Anmeld

11. april 2010

CamillaSoefelt

Vil osse se..

Anmeld

11. april 2010

MarleneH

Eva skriver:

Hej piger...jer som gider høre og se mere...

Jeg har været til kontrol hos min kirurg for at hun skulle se min mave nu der er gået 6 mdr. + og hun var meget begejstret og spurgte om hun måtte lægge billeder ind af mig på hendes hjemmeside...

Jeg er stadig meget glad for det, men der er lige lidt justeringer som jeg gerne ville have gjort og det skal så gøres og bliver det helt uden beregning. Lidt fedtsugning, skal fjernes noget mærkt hud fra mit ar på brystet og så lige lidt hud i hver side af mit ar på maven og så er det ellers slut...tror jeg..

Jeg fik også billeder med hjem af min før mave, hofter og lår og de er sgu noget skræmmende, havde altså glemt hvor slemt det var dengang.. men altså, så bliver resultatet nu jo bare så meget bedre.

Nå, men dem der vil se skræmme billeder og de sidste nye, er velkomne og alle andre...bare ignorer dette indlæg.

Knus Eva

Gud hvor en super lækker krop altså , den kan du godt være stolt af  Min mave ser faktis ud som din inden du blev opereret !! min krop kunne nok ikke lige klare de 30 ekstra kilo da jeg var gravid med min søn  Må da indrømme at jeg er lidt bange for at springe ud i de operationer!! Men nok også fordi jeg ikke ved så meget om det..

Knus Marlene

Anmeld

11. april 2010

Mette.

Wauw.. Hvor er det blevet godt

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

MarleneH skriver:

Gud hvor en super lækker krop altså , den kan du godt være stolt af  Min mave ser faktis ud som din inden du blev opereret !! min krop kunne nok ikke lige klare de 30 ekstra kilo da jeg var gravid med min søn  Må da indrømme at jeg er lidt bange for at springe ud i de operationer!! Men nok også fordi jeg ikke ved så meget om det..

Knus Marlene

Tak... og ja, det er jo desværre de der ekstra kilo som ødelægger huden... Du må endelig spørge ang. de operationer. jeg ville gerne gøre det i morgen igen hvis det var, men jeg har også fuld tillid til min kirurg, Hun er virkelig dygtig.

Knus..

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Mette. skriver:

Wauw.. Hvor er det blevet godt

Tak.. ja, det er lidt som at få en helt ny krop, det må jeg sige..lidt mærkeligt faktisk..

Anmeld

11. april 2010

Sulajma

Ja tak

Anmeld

11. april 2010

BinaMor

jeg vil også gerne se dem

Anmeld

11. april 2010

Mussen2

Det lyder vel nok spændende. Jeg vil mægtig gerne se resultatet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.