træt af din lille top mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

line melias mor

har du købt den gennem q? jeg vil altså våge og påstå det enten er et andet mærke eller størrelsen der ikke passer. min sidder som en top og der er absolut ingen buler det ligner bare en badedragt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

line melias mor

kan tage et billed så i kan se det

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

line melias mor skriver:

kan tage et billed så i kan se det

Men det kommer jo nok an på ens krop...altså hvordan man er bygget og hvor meget eller lidt hud og fedtlag man ellers har...er det kun en mave og du ellers er helt tynd, så er der ikke meget der kan give buler andre steder, jo..

Anmeld

11. april 2010

line melias mor

du har så fuldstændig ret havde jeg ikke lige tænkt på. men den kan jo altid sendes retur hvis det ikke er noget jeg har hvertfald været glad for min

Anmeld

11. april 2010

Mussen2

Har lige kigget på dem. Hvad for en af dem er det du har?

Anmeld

11. april 2010

line melias mor

den jeg har kan jeg ikke lige finde tror den er udsolgt i en periode kom jeg lige til at se.

Anmeld

11. april 2010

ekzunz

line melias mor skriver:

har du købt den gennem q? jeg vil altså våge og påstå det enten er et andet mærke eller størrelsen der ikke passer. min sidder som en top og der er absolut ingen buler det ligner bare en badedragt

Nej - jeg har købt min i en undertøjsforretning. I prøverummet så det fint ud, men da bagefter så billeder af mig selv i min fine blå silkekjole, lignede jeg jo noget der var løgn.....Det er sådan en med indbygget bh......

Men igen - hvis man bare har en lille mave som skal holdes inde, så er den nok fin nok. Jeg vejer jo generelt for meget, og så er der jo altså noget blæver som vælter ud over kanten...

Anmeld

11. april 2010

line melias mor

hihi som du dog kan sige det men så kan jeg jo godt forstå at du ikke er glad for den men nu er alle kvinder jo dejlige som de er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.