træt af din lille top mave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.878 visninger
17 svar
0 synes godt om
11. april 2010

line melias mor

hej tøser efter jeg har født har jeg lidt ekstra mave og syntes det er så træls når man har stramt tøj på eller en kjole at det hele hænger lidt. så fandt jordens bedste bodystock. den er simpelthen så smart og behagelig at have på. ingenting der buler ud nogle steder og jeg ser flot og slank ud på et splitsekund. virkelig et køb værd. sender lige et link hvis det kunne være noget for jer http://www.q.dk/Skon%20fra%20top%20til%20ta/Snyd%20dig%20smuk/2009_15_shop.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

Honningblomst

Smart... men buler man så ikke ud længere oppe hvor dragten slutter....?

Anmeld

11. april 2010

line melias mor

altså der er forskellige slags jeg har både den til hele kroppen den var jeg ikke så glad for, det er lidt besværligt når man skal på toilettet at man skal tage hele dragten ned den anden jeg har er bare en bodystock som faktisk sidder som en top og så lukker man dem med to knapper forneden så den holder alt på plads inklusiv brysterne den kun til maven ved jeg faktisk ikke hvordan er

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Lyder smart... især lige efter fødslen hvor man jo endnu er lidt slap i det hele..

Anmeld

11. april 2010

line melias mor

ja man skal bare passe på ikke at blive for afhængig af den så glemmer man jo at træne hehe

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

line melias mor skriver:

ja man skal bare passe på ikke at blive for afhængig af den så glemmer man jo at træne hehe

Lige præcis...motion skal jo helst være det der strammer op, men altså, maven bliver jo for mange ikke som før, så et lille supplemant kan sådan en dragt jo være, især hvis man skal have en stram kjole på..

Anmeld

11. april 2010

ekzunz

Eva skriver:

Smart... men buler man så ikke ud længere oppe hvor dragten slutter....?

JO - det gør jeg ihvertfald Jeg har sådan en body, der strammer op allevegne, men jeg får de største buler på ryggen ved BH kanten....

Anmeld

11. april 2010

Ox.

Znuzke skriver:

JO - det gør jeg ihvertfald Jeg har sådan en body, der strammer op allevegne, men jeg får de største buler på ryggen ved BH kanten....

Tak for det svar! Så trykker jeg ikke betal ...

Anmeld

11. april 2010

line melias mor

det kan jeg ikke forstå det gør min overhoved ikke

Anmeld

11. april 2010

Honningblomst

Znuzke skriver:

Øv... det var det jeg tænkte...strammer man ind et sted må det jo bule lidt et andet, sådan gør mine bh'er ved kanten og synes det er så træls...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.