Så blev min mor bisat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. april 2010

Annette

Ja han tager tingene som de kommer..
Men jeg kan ikke blive helt klog på ham, han går ikke og er ked af det hjemme, men han reagere noget kraftigt nede i børnehaven en gang imellem, heldigvis er pædagoerne opmærksomme, da de har været informeret gennem hele forløbet..
Oliver går i klub 96, det er det som i min barndom hed søndagsskole
De hører lidt om jesus og gud og så leger, tegner og hygger de ellers, så jeg synes ikke han tager skade af det..

Jeg synes det er en rigtig god ide at Victoria kommer med og besøger oldefar. Oliver havde ikke det helt nære forhold til min far, for vi nåede kun knap 1½ år sammen i den her om gang og vi rendte ikke dernede hver uge.. Men jeg er glad for han var med til begravelsen, for nu ved han hvor bedstefar er. Da min farmor døde da jeg var barn, måtte vi unger blive hjemme på gården (de boede lige uden for Gug) og så kørte ligtoget forbi og ligbilen holdt stille ude på vejen og vi unger stod så og kiggede på de fine buketter der lå ovenpå en hvid kiste... Jeg fattede da ikke at min farmor var i den kiste, jeg kunne ikke forstå at vi ikke skulle besøge hende mere, for jeg havde jo ikke sagt farvel til hende..Det ville jeg ikke Oliver skulle opleve..
Knus Annette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Avi

Hejsa anette

Huha sikke en histori du har fortalt, det må bare være sÅ svært for jer, men dejligt at i alle var samlet og nåede at være der da hun forlod os....

Knus og kram fra Avi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.