31+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. april 2010

smokin

dorthemus skriver:

Til gengæld er du tyndere alle andre steder...

Ja pyyyyha for det, men når ens kæreste nødtvunget må konstatere at ens bagdel sidder i spænd i spabadet hvor der før var plads, så ved man godt hvor de er kommet hen de ekstra kilo 

Og lad mig sige det sådan: Han sagde det ikke for sjovt eller for at være ond. Der var bare ikke plads til hans fødder som der plejede at være... så nu går jeg i spa ALENE haha.

Men gudeskønt at have et spa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

dorthemus

Zette skriver:

Ja pyyyyha for det, men når ens kæreste nødtvunget må konstatere at ens bagdel sidder i spænd i spabadet hvor der før var plads, så ved man godt hvor de er kommet hen de ekstra kilo 

Og lad mig sige det sådan: Han sagde det ikke for sjovt eller for at være ond. Der var bare ikke plads til hans fødder som der plejede at være... så nu går jeg i spa ALENE haha.

Men gudeskønt at have et spa

Hi hi....hvor fedt med spa

Anmeld

15. april 2010

Ranarupta

Zette skriver:

Prinsessen vokser derudaf - og det gør hendes mor vidst også det må tage på nogle depoter andre steder, for jeg har stadig kun taget 8 kg. på og er blevet en HEL DEL federe på røven og balderne, pyyyyh..

Hendes værelse er ved at tage form og vi er efterhånden næsten klar til billedespam derinde - men jeg venter lige lidt endnu til det er HELT perfekt.

Er begyndt at være så træt så træt så træt igen, og har ofte svært ved ikke at sove til middag - bare en lille lur....

Men det positive er at der snart ikke er længe til hun kommer ud, og farmand er blevet helt elektrisk de seneste to uger for at hun skal komme ud og snakker dagligt om hvor meget han glæder sig til hende..

Altså så smuk!!!

Anmeld

15. april 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Altså så smuk!!!

Tusind tak Karina, du er så sød!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.