31+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.822 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. april 2010

smokin

Prinsessen vokser derudaf - og det gør hendes mor vidst også det må tage på nogle depoter andre steder, for jeg har stadig kun taget 8 kg. på og er blevet en HEL DEL federe på røven og balderne, pyyyyh..

Hendes værelse er ved at tage form og vi er efterhånden næsten klar til billedespam derinde - men jeg venter lige lidt endnu til det er HELT perfekt.

Er begyndt at være så træt så træt så træt igen, og har ofte svært ved ikke at sove til middag - bare en lille lur....

Men det positive er at der snart ikke er længe til hun kommer ud, og farmand er blevet helt elektrisk de seneste to uger for at hun skal komme ud og snakker dagligt om hvor meget han glæder sig til hende..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2010

4kløver

Skøn mave du har kommer helt til at savne min

Anmeld

10. april 2010

Liljesilas

Zette skriver:

Prinsessen vokser derudaf - og det gør hendes mor vidst også det må tage på nogle depoter andre steder, for jeg har stadig kun taget 8 kg. på og er blevet en HEL DEL federe på røven og balderne, pyyyyh..

Hendes værelse er ved at tage form og vi er efterhånden næsten klar til billedespam derinde - men jeg venter lige lidt endnu til det er HELT perfekt.

Er begyndt at være så træt så træt så træt igen, og har ofte svært ved ikke at sove til middag - bare en lille lur....

Men det positive er at der snart ikke er længe til hun kommer ud, og farmand er blevet helt elektrisk de seneste to uger for at hun skal komme ud og snakker dagligt om hvor meget han glæder sig til hende..

Hold da op hvor du er flot gravid! Og kun 8 kg.... Det må være så dejligt. Jeg har taget 15 kg på nu Så du får det nok nemt med vægten efter fødslen

Jeg har det på akkurat samme måde, og jeg kan heller ikke sove så godt mere. Jeg er blevet træt igen, og døjer så også ekstremt meget med kvalme og svimmelhed...

Men nu der ikke så længe til, og her er manden også helt vild haha. Det er bare sååå skønt

Anmeld

10. april 2010

Mira0911

Flot mave...

Anmeld

11. april 2010

smokin

mayapigen skriver:

Hold da op hvor du er flot gravid! Og kun 8 kg.... Det må være så dejligt. Jeg har taget 15 kg på nu Så du får det nok nemt med vægten efter fødslen

Jeg har det på akkurat samme måde, og jeg kan heller ikke sove så godt mere. Jeg er blevet træt igen, og døjer så også ekstremt meget med kvalme og svimmelhed...

Men nu der ikke så længe til, og her er manden også helt vild haha. Det er bare sååå skønt

Det er det skønneste at han nu ikke kan vente på at hun kommer ud. Det gør mig virkelig lykkelig. Vi snakker om hende hver dag, førhen synes jeg selv at jeg snakkede en hel del mere om hende fordi jeg kunne mærke hende hele tiden og han ikke kunne. 

Men nu er han ligeså meget på banen, men det er jo også fordi det er om meget snart....

Har 6 uger igen - bliver sat igang før jo 

Anmeld

11. april 2010

dorthemus

Sikke en flot mave ..og hvor er du tynd

Anmeld

11. april 2010

Sujan

Vildt flot mave

Anmeld

11. april 2010

smokin

dorthemus skriver:

Sikke en flot mave ..og hvor er du tynd

nej nej nej og jeg kan afsløre at jeg er tykkere i livet end du er

Men tak alligevel..

Anmeld

11. april 2010

smokin

Sujan skriver:

Vildt flot mave

Tusind tak 

Anmeld

11. april 2010

dorthemus

Zette skriver:

nej nej nej og jeg kan afsløre at jeg er tykkere i livet end du er

Men tak alligevel..

Til gengæld er du tyndere alle andre steder...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.