Hjælp tynd mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

333 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. juni 2008

Piaa

Min datter på 11 md. har haft tynd mave, nærmest vand med fyld i +o(
Det begyndte i onsdags og jeg synes at jeg har prøvet alt, så nu vil jeg høre om der er nogen som ligger inde med et godt råd.

Piaa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2008

Joan ( Smallie )

Når Niels får tænder får han også helt vildt tynd mave, og så skider han helt vildt også+o( Måske det kan være sådan noget.

Men ellers syntes jeg du skal ringe og snakke med lægen imorgen

Joan

Anmeld

1. juni 2008

Piaa

Hun har kun 2 tænder og da hun fik dem var der ikke noget ikke engang rød ende. Har selv overvejet at ringe til lægen, synes bare det sker så tit, hun har meget med ørene øv øv:(

Anmeld

1. juni 2008

Loggidut

hmmm, ja hvis det står på i så lang tid så skal du nok snakke lidt med lægen om det...ellers findes der nogle ting der kan hjælpe på det.

på apoteket kan du få noget som hedder IMODIUM ved egentlig ikke om det er reseptpligtigt, eller om man må give det til så små størrelser.

ellers kan du også tage en tsk kartoffelmel i et glas vand, og lade hende drikke det.

men først og fremmest så er det måske en ide at tjekke hende ved lægen, for det kommer jo også lidt an på hvorfor hun har så dårlig mave.

men kartoffelmelet kan ihvertfald stoppe det hurtigt, og så kan du jo snakke med lægen i morgen!

ps/varmen er altså en ret stor kilde til tynd mave...

Anmeld

2. juni 2008

ivfmarie

Giv hende et glas appelsinjuice eller saften fra en appelsin og et par bananer, og se om ikke det hjælper.
Elllers bare sørg for at hun får rigeligt med væske så hun ikke dehydreres.

God bedring

Anmeld

2. juni 2008

ka li ja

bare hun har våde bleer og er frisk. og ja banan var en go ide, men det holder også på væsken, såså kommer der jo nok ikke så meget tis i bleen som der plejer.
ja jeg vil også oreslå tænder hvis ikke der er andet i vejen. her havde han dårlig mave 3 uger!!! pga tænder

Anmeld

2. juni 2008

Piaa

Appelsinjuice er det ikke hård for maven (?)
Jeg må hellere se efter om der er flere tænder på vej, bare det at vide at det er derfor så er jeg mere rolig. Hader når børnene er syge:( Især mens de er så små og ikke kan sige hvordan de har det.:$

Anmeld

2. juni 2008

ka li ja

ja det er bare det værste at de ikke kan fortælle hvad der er i vejen....
god bedring til bette fisen;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.